Korzystając ze tej strony internetowej, bez zmian konfiguracji przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookie w Twoim urządzeniu końcowym. Za pomocą plików cookie zbierane są informacje, które mogą stanowić dane osobowe. W takim wypadku są one przetwarzane w celach marketingowych, a także w celu poprawy jakości usług oraz w celach analitycznych. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookie. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o przysługujących Pani/Panu prawach, znajduje się w naszej Polityce Prywatności
Doceniamy właścicieli lokalnych sklepów! Rusza kolejna edycja konkursu Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Doceniamy właścicieli lokalnych sklepów! Rusza kolejna edycja konkursu Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Od lat prowadzisz własny biznes, odnosisz sukcesy, a Twoi klienci Cię doceniają? Aktywnie angażujesz się w życie swojej lokalnej społeczności? A może znasz właściciela pobliskiego sklepu, którego postawa godna jest podziwu i naśladowania? Chętnie dowiemy się więcej. Grupa Eurocash po raz kolejny organizuje dla swoich klientów plebiscyt Herosi Polskiej Przedsiębiorczości, w którym mają zostać docenione działania właścicieli własnych biznesów – te na rzecz rozwoju polskiej przedsiębiorczości, jak i te skupione na wspieraniu innych. Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem „Doceniamy właścicieli lokalnych sklepów”.

Grupa Eurocash już od 25 lat wspiera niezależny handel w Polsce. Dostarczamy naszym przedsiębiorcom nie tylko szereg narzędzi i nowoczesnych rozwiązań w zakresie efektywnego zarządzania sklepem, ale także pomagamy im rozszerzać wiedzę biznesową, zapewniając dostęp do platform edukacyjnych oraz aktualnych szkoleń. Doceniamy także ich proaktywne postawy w naszych projektach z zakresu odpowiedzialności społecznej, takich jak właśnie Herosi Polskiej Przedsiębiorczości.

Polscy przedsiębiorcy każdego dnia i niezależnie od okoliczności otwierają swoje sklepy, obsługują  klientów, budują z nimi wyjątkowe relacje, a często także, po godzinach pracy, podejmują dodatkowe inicjatywy na rzecz swoich lokalnych społeczności. Pokazują, że można na nich polegać. To dzięki nim możemy cieszyć się stałym dostępem do bogatego asortymentu produktów, blisko naszych domów i mieszkań. Dostrzegamy to i chcemy, by o niezależnych przedsiębiorcach, ich zaradności i odpowiedzialności biznesowej, usłyszała cała Polska.

Ruszyły zgłoszenia do konkursu

W plebiscycie Herosi Polskiej Przedsiębiorczości mogą wziąć udział wszyscy przedsiębiorcy współpracujący z Grupą Eurocash – niezależnie od okresu współpracy czy liczby sklepów, którzy w okresie od 02.01.2020 r. do 30.06.2021 r. przynajmniej raz zrealizowali zakupy na kwotę 1 000 zł netto w jednej z jednostek biznesowych Eurocash S.A. Zgłoszenia można dokonać na dwa sposoby:

  • Przedsiębiorca może zgłosić się osobiście;
  • Przedsiębiorca może zostać zgłoszony przez osobę ze swojego otoczenia np. Klientów sklepu, lokalną organizację pożytku publicznego lub pracowników Grupy Eurocash.

Wystarczy wejść na stronę internetową konkursu: www.herosiprzedsiebiorczosci.pl. Włączenie się do akcji jest niezwykle proste – należy wypełnić formularz i zgłosić się do odpowiedniej kategorii konkursowej.

Przedsiębiorczość w pięciu odsłonach

Uczestnik może zostać zgłoszony i nagrodzony w ramach jednej z pięciu kategorii plebiscytu:

  • odwaga biznesowa – kategoria dla przedsiębiorców, którzy podejmują odważne ruchy w prowadzonym przez siebie biznesie, nie zważając na przeciwności, np. decydują się prowadzić placówkę w okolicy, w której funkcjonuje silna konkurencja lub z sukcesem prowadzą kilka dobrze prosperujących sklepów;
  • motywacja do rozwoju – kategoria dla osób, które wykazują się dużą determinacją w swoich działaniach. Stale edukują siebie i personel, np. poprzez udział w Akademii Umiejętności Eurocash, a także chętnie korzystają z nowoczesnych udogodnień, które oferuje im Grupa, takich jak np. platforma eurocash.pl;
  • innowacyjność – kategoria dla przedsiębiorców, którzy inicjują rozwiązania w znaczącym stopniu przyczyniające się do ulepszenia ich firmy. Pod uwagę brane są nie tylko rozwiązania technologiczne, ale także praktyczne, jak np. rozbudowa parkingu obok sklepu. W tej kategorii mogą brać udział między innymi uczestnicy poprzedniej edycji konkursu – „Herosi Innowacyjności”;
  • wytrwałość w działaniu – uczestnicy w tej kategorii działają na rynku detalicznym od wielu lat. Utrzymują swój biznes na stabilnym poziomie, oferując miejsca pracy i stałą jakość usług. Ich ślad na rynku detalicznym jest i będzie trwały, ponieważ prowadzenie sklepu i kontakt z klientami jest ważną częścią ich życia. Myślą o przekazaniu biznesu swoim potomkom;
  • odpowiedzialność za innych – kategoria dla przedsiębiorców, którzy podjęli działania ukierunkowane na cele pozabiznesowe, mające znaczenie dla ich bliskiego otoczenia. W tej kategorii mile widziani są nie tylko uczestnicy „Lokalnych Herosów”, ale także przedsiębiorcy regularnie wspierający inicjatywy społeczne. Do tej grupy zaliczane będą  również zgłoszenia opisujące działania w trakcie epidemii, np. zbiórki dla medyków, dowozy zakupów seniorom, wprowadzanie własnych dodatkowych zabezpieczeń w sklepie.

Nagradzamy proaktywne postawy

Zgłoszone w konkursie historie zostaną opisane i opublikowane na stronie www.herosiprzedsiebiorczosci.pl, a następnie trafią pod ocenę jury. Dodatkowo, przewidzieliśmy osobną nagrodę publiczności, w której to klienci sklepów będą mogli docenić głosami swoich faworytów.

Łączna pula nagród to prawie 700 000 zł, którą rozdysponujemy pomiędzy 100 zwycięzców. W tym roku przedsiębiorcy będą mogli przeznaczyć otrzymaną nagrodę na wybrany przez siebie cel – prywatny, biznesowy lub charytatywny. Zapraszamy do udziału!

 

 

Epidemia sprawia, że rośnie znaczenie zakupów blisko domu
Epidemia sprawia, że rośnie znaczenie zakupów blisko domu
08-12-2020

Jesienią wzrosła liczba dziennie odnotowywanych przypadków zachorowań na koronawirusa. Po letnich obluzowaniach ponownie wprowadzane są obostrzenia. Część konsumentów stara się ograniczać swoje wyjścia z domu do minimum, w tym do wyjścia po zakupy, najlepiej blisko domu. Jednak wzrost znaczenia skle...

Czytaj więcej →
ABC na kołach w czasie pandemii dojeżdża do nowych Klientów
ABC na kołach w czasie pandemii dojeżdża do nowych Klientów
06-04-2020

ABCna kołach to sieć wygodnych, ogólnospożywczych sklepów mobilnych, które regularnie odwiedzają Klientów w najmniejszych miejscowościach, gdzie przeważnie brakuje sklepów stacjonarnych. To również innowacyjny koncept biznesowy dedykowany każdemu, kto chce zarabiać prowadząc biznes mający pozytywny...

Czytaj więcej →
Handel w dobie epidemii koronawirusa – jak rośnie sprzedaż danych gałęzi produktów?
Handel w dobie epidemii koronawirusa – jak rośnie sprzedaż danych gałęzi produktów?
22-04-2020

Cały świat zmaga się z pandemią koronawirusa. Rządy państw europejskich zalecają kwarantannę domową. Podobnie jest w Polsce. Odwoływane są koncerty, wydarzenia masowe, zamykane są kina, teatry, muzea, szkoły i niektóre sklepy, z wyjątkiem tych spożywczych. Ta wyjątkowa sytuacja powszechnej kwarantan...

Czytaj więcej →

Chcesz wiedzieć więcej?

×

Witaj!
Chcesz być na bieżąco?

Zostaw adres mailowy, raz w miesiącu będziemy Cię informować co nowego słychać w świecie handlu!

Uzupełnienie powyższego pola stanowi zgodę na otrzymywanie od Eurocash S.A. z siedzibą w Komornikach newslettera zawierającego treści marketingowe dotyczące Eurocash S.A. oraz spółek z Grupy Kapitałowej Eurocash.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Eurocash S.A. z siedzibą w Komornikach, ul. Wiśniowa 11, 62-052 Komorniki. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, a także w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora.W razie wyrażenia stosownej zgody Pani/Pana dane będą przetwarzane także w celu kierowania do Pani/Panna treści marketingowych w wybranej formie. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Pani/Panu prawach, znajduje się w Polityce Prywatności.

Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę mogę odwołać poprzez wiadomość na adres: Marketing.Grupy@eurocash.pl