1.
Jak rozpocząć współpracę franczyzową lub partnerską z Grupą Eurocash?
By rozpocząć współpracę franczyzowa lub partnerską z Grupą Eurocash, skontaktuj się z nami poprzez formularz dostępny pod linkiem. W formularzu wybierz, w ramach jakiej sieci interesuje Cię nawiązanie współpracy i opisz, co chcesz wiedzieć. Wrócimy do Ciebie z odpowiedzią jak najszybciej!
2.
Jakie warunki musi spełniać placówka handlowa, aby mogła dołączyć do sieci franczyzowej lub partnerskiej?
Warunki i wymogi, jakie powinna spełniać placówka handlowa, zależą od rodzaju współpracy i wybranej sieci. Sprawdź, czy Twój sklep spełnia wymagania – skontaktuj się z siecią, która Cię interesuje, poprzez formularz kontaktowy.
3.
Jak zostać klientem hurtowni Eurocash Cash&Carry?
Jeżeli jesteś właścicielem sklepu spożywczego, spożywczo-chemicznego, chemicznego lub monopolowego, wystarczy, że zgłosisz się do najbliższej hurtowni Eurocash Cash&Carry z następującymi dokumentami: NIP, REGON, wpis do ewidencji działalności gospodarczej, zezwolenie na sprzedaż alkoholu i opłata, odpowiednie PKD.
4.
Nie prowadzę działalności handlowej, czy mogę być klientem Eurocash Cash&Carry?
Hurtownie Eurocash Cash&Carry dostarczają produkty do placówek handlowych w całej Polsce. Jako osoba prywatna nie można złożyć w nich zamówienia.
5.
Nie jestem klientem Grupy Eurocash, czy mogę korzystać z oferty Akademii Umiejętności Eurocash?
Oferta Akademii Umiejętności Eurocash skierowana jest wyłącznie do właścicieli oraz pracowników sklepów detalicznych współpracujących z Grupą Eurocash w ramach sieci franczyzowych lub partnerskich.
6.
Nie jestem klientem Grupy Eurocash, czy mogę korzystać z narzędzi Innowacyjnej Platformy Handlu?
Innowacyjna Platforma Handlu to zintegrowany system do zarządzania sklepem dostępny wyłącznie dla sklepów detalicznych współpracujących z Grupą Eurocash. Zachęcamy do nawiązania współpracy z Grupą i korzystania z IPH!
7.
Czy mogę zwrócić towar zamówiony na platformie eurocash.pl lub w hurtowni Eurocash Cash&Carry?
Jeśli produkt, który zamówiłeś na platformie eurocash.pl lub w hurtowni Eurocash Cash&Carry okaże się uszkodzony lub zniszczony, masz możliwość dokonania zwrotu.
8.
Czy mogę złożyć zamówienie z adresem dostawy poza granice Polski?
Grupa Eurocash jest dystrybutorem produktów FMCG na terenie Polski i nie dostarcza zamówień za granicę.
9.
Czy z eurocash.pl mogę zamawiać produkty dla gastronomii?
Tak, oferta platformy eurocash.pl skierowana jest zarówno do sklepów detalicznych, jak i placówek gastronomicznych.
10.
Czy z Frisco.pl mogę zamawiać produkty do sklepu lub gastronomii?
Frisco.pl to jeden z największych supermarketów online w Polsce skierowany do klienta prywatnego. W kwestii oferty dla gastronomii zapraszamy do zamawiania produktów na eurocash.pl oraz kontaktu z Eurocash Gastronomia.
11.
Czy marki własne Grupy Eurocash (Tula, Kanka) dostępne są w powszechnej dystrybucji?
Tak, Tula i Kanka to marki własne dostępne dla wszystkich klientów korzystających z usług hurtowni Eurocash Cash&Carry.
12.
Jestem producentem i chciałbym sprzedawać swoje produkty w hurtowniach Grupy Eurocash. Czy istnieje taka możliwość?
Tak. Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz dostępny pod linkiem.