InMedio Trendy ze 100% wzrostem sprzedaży  w 2019. Co stoi za sukcesem sieci?

InMedio Trendy ze 100% wzrostem sprzedaży w 2019. Co stoi za sukcesem sieci?

Inmedio znaczy po środku. Jednak nie chodzi tu o położenie geograficzne, ale miejsce, w którym warto się zatrzymać. Krótki przystanek, gdzie klient znajdzie wszystko, co sprawi mu przyjemność i pozwoli oszczędzić czas. Tutaj bowiem odbierze przesyłkę kurierską, kupi upominki dla najbliższych, zrobi szybki przelew i zagra w Lotto. To sklepy prasowe przede wszystkim w centrach handlowych i biurowcach. Teraz jednak nasz klient może też wybrać Inmedio Trendy, gdzie napije się kawy, przekąsi coś i kupi alkohol. To innowacyjna, stopniowo budowana sieć sklepów, położonych w bliskim sąsiedztwie dużych osiedli. Właśnie położeniem i nieco szerszym asortymentem sklepy prasowe Inmedio Trendy różnią się od starszych wiekiem Inmedio. Łączą je natomiast przyjazne i niepowtarzalne wnętrza oraz atmosfera.

Lektura przy lampce dobrego wina

Zaletą jest to, że można tu kupić zarówno polskie, jak i obcojęzyczne gazety i czasopisma, a także książki – poczynając od romansów, poprzez poradniki, po literackie bestsellery. Już sam taki zakup pomaga przetrwać uciążliwą podróż autobusem, tramwajem i pociągiem. Gwarantuje też miły wolny wieczór albo i cały dzień w domu, a dla bardziej ambitnych klientów jest szansą nauki czy szlifowania znajomości języków obcych, jeśli skusi ich, na przykład, oryginalny Newsweek.

Nie zawsze jednak łatwo jest oderwać myśli od codzienności i pogrążyć się w lekturze czy nauce, zapominając o całym świecie. Dla niezbędnego rozluźnienia może więc przydać się lampka czegoś dobrego. Dlatego właśnie w Inmedio Trendy pojawiły się półki z winem, piwem i whisky.

Koncept Inmedio Trendy – czym sklep zachęca klientów?

Koncept Inmedio Trendy, opiera się na połączeniu doświadczenia dwóch firm – Lagardere Travel Retail - eksperta w dziedzinie non-food i Eurocash S.A., wiodącego dystrybutora produktów FMCG w Polsce, w tym między innymi alkoholi, napojów, przekąsek i wyrobów tytoniowych.

Innowacja okazała się strzałem w dziesiątkę. W ciągu roku obroty w Inmedio Trendy wzrosły o 100 procent.[1] To tym bardziej cenne, że nie chodzi ani o taśmową sprzedaż najtańszego alkoholu, ani też sensacyjnych dzienników. Sklepy prasowe Inmedio Trendy działają bowiem pod hasłem „Kultura przyjemności”, które odnosi się do ambitnego spędzania wolnego czasu.

Strefa rozrywki Inmedio czyli #heheszki

Heheszki w języku potocznym oznaczają coś, co wzbudza uśmiech.. Regały oznaczone hasztagiem #heheszki stanowią kolejną nowość wprowadzaną do sklepów prasowych Inmedio i Inmedio Trendy.. Pojawiają się w nich stopniowo i wcale nie po cichu -zmianom tym towarzyszą organizowane dla całych rodzin animacje wydarzeń i pakiety podarunkowe.

Czytaj też#Heheszki i Evryplace – sieć Inmedio w awangardzie sklepów typu convinience 

Same #heheszki  to bogata oferta „dla dużych i małych dzieci”, każdy produkt w zaskakującej i niebanalnej formie. Wyeksponowane są na specjalnie zaprojektowanym i oświetlonym meblu, obok którego nie sposób przejść obojętnie

- Produkty podzielone są na cztery kategorie: do nauki, do zabawy, na ząb i na prezent. Oferta stworzona jest z myślą o potrzebach całej rodziny, co poszerza grupę docelową sklepów prasowych Inmedio o najmłodszych konsumentów[2] – wyjaśnia ideę Dariusz Sinkiewicz, dyrektor generalny Travel Essentials, Lagardere Travel Retail Polska.

Kiedy więc dorośli szukają lektury czy napojów, najmłodsi mogą buszować wśród dziecięcych czasopism, kolorowanek z ulubionymi bohaterami,  topowych maskotek, pisaków, farbek, kredek i bloków rysunkowych albo gier, które staną się ulubioną wspólną rozrywką dla dużych i małych.

Tutaj też każdy roztargniony klient znajdzie sympatyczne upominki, jeśli w ciągu tygodnia zapomniał, że czeka go spotkanie, na które nie wypada wybrać się z pustymi rękoma. W Inmedio Trendy nie tylko kupi bezpretensjonalny prezent, ale i zdobędzie stosowne opakowanie – barwną torebkę albo ozdobny papier.

Przystanek w pędzie

Oczywiście Inmedio Trendy nie rezygnuje z tego, co od początku stanowiło o jego sile, czyli z atutów szeroko rozumianego punktu usługowego, gdzie klient np. odbierze paczkę kurierską. To spore ułatwienie, biorąc pod uwagę, że niewiele osób może sobie pozwolić na czekanie na kuriera w domu.  

Do przyjemności, dla których wielu klientów zatrzyma się w sklepie należą z pewnością takie udogodnienia, jak gorąca kawa i ciepłe przekąski. Dodadzą nam sił, kiedy dotknie nas głód czy spadek energii. Oba produkty zaliczają się do rosnącej kategorii food-to-go, czyli żywności, którą można zabrać ze sobą - do samochodu, środków komunikacji publicznej albo na pieszą wędrówkę i skonsumować po drodze.  

Co wyróżnia Inmedio Trendy?

W odróżnieniu od innych sieci sklepów, które grupa Lagardère Travel Retail prowadzi w różnych światowych centrach podróży (między innymi na lotniskach i dworcach), sklepy Inmedio Trendy, działające pod hasłem „kultura przyjemności”, można napotkać przede wszystkim w bliskim sąsiedztwie dużych osiedli mieszkaniowych. Zostały przyjęte przez klientów z sympatią i cieszą się stałym zainteresowaniem. Wyróżniają się zarówno kolorystyką, jak i asortymentem, łącząc zestaw usług i towarów, które pozwalają na zaspokojenie różnego typu potrzeb. Pozwalają oszczędzić czas, którego z reguły brakuje, jak i na chwilę go zatrzymać – dzięki lekturom i drobnym upominkom.

Powinno Cię zainteresować: Marki własne ważne w rozwoju sieci

Dobry alkohol, smakowite przekąski czy też produkty kupowane impulsywnie także działają na klientów jak magnes, a to już wkład we wspólne przedsięwzięcie grupy Eurocash S.A. Niemal wszystko, co można znaleźć w Inmedio zdecydowanie odróżnia je od innych osiedlowych sklepów. Zresztą, jak przyznają sami twórcy konceptu, to miejsca dla wymagających Klientów : ludzi z aspiracjami kulturalnymi i upodobaniem do bardziej wysublimowanych smaków, ale też z poczuciem humoru. Całość bowiem jest elegancka, ale nie pozbawiona dowcipu, który wyraża się choćby w nazewnictwie. #heheszków nie można przecież traktować z głęboką powagą. Wręcz przeciwnie - wywołują uśmiech.

Do istotnych zalet zalicza się i to, że Immedio otwarte są przez 7 dni w tygodniu.

Niewykluczone też, że sieć Inmedio Trendy jeszcze nie raz swoich klientów zaskoczy. Będzie coraz więcej półek, a na nich – z pewnością kolejne niespodzianki, a to przekonuje, że warto wpadać tam po drodze.

 

Trzy pytania do klienta, które chciałby usłyszeć
Trzy pytania do klienta, które chciałby usłyszeć
23-02-2023

Siłą sklepów lokalnych jest… lokalność! To, że konsumenci mają do naszego sklepu blisko, przy kasie spotykają znajomego sprzedawcę i doradcę w jednej osobie, a na półkach widzą świeże markowe i lokalne produkty to ogromna zaleta twojego biznesu. Ale różnicę zrobisz za sprawą prof...

Czytaj więcej →
Tarcza antykryzysowa – dofinansowanie wynagrodzeń pracowników z FGŚP
Tarcza antykryzysowa – dofinansowanie wynagrodzeń pracowników z FGŚP
20-04-2020

Dotychczas opisaliśmy formy pomocy, których przyznawaniem zajmuje się Zakład Ubezpieczeń Społecznych. We wcześniejszych naszych artykułach znajdziesz informacje na temat zwolnienia ze składek ZUS  oraz informacje o świadczeniu postojowym dla przedsiębiorców i osób zatrudnionych na umowach cywilnopra...

Czytaj więcej →
Ograniczenie handlu w niedziele w 2022 r. – nowelizacja ustawy
Ograniczenie handlu w niedziele w 2022 r. – nowelizacja ustawy
21-01-2022

Z dniem 1 lutego 2022 r. wchodzi w życie nowelizacja ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele i święta oraz w niektóre inne dni. Ma ona na celu uszczelnienie przepisów dotyczących zakazu handlu w niedziele, aby m.in. uniemożliwić prowadzenie sprzedaży w siódmym dniu tygodnia tym placówkom, które świ...

Czytaj więcej →

Chcesz wiedzieć więcej?

×

Witaj!
Chcesz być na bieżąco?

Zostaw adres mailowy, raz w miesiącu będziemy Cię informować co nowego słychać w świecie handlu!

Uzupełnienie powyższego pola stanowi zgodę na otrzymywanie od Eurocash S.A. z siedzibą w Komornikach newslettera zawierającego treści marketingowe dotyczące Eurocash S.A. oraz spółek z Grupy Kapitałowej Eurocash.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Eurocash S.A. z siedzibą w Komornikach, ul. Wiśniowa 11, 62-052 Komorniki. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, a także w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora.W razie wyrażenia stosownej zgody Pani/Pana dane będą przetwarzane także w celu kierowania do Pani/Panna treści marketingowych w wybranej formie. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Pani/Panu prawach, znajduje się w Polityce Prywatności.

Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę mogę odwołać poprzez wiadomość na adres: Marketing.Grupy@eurocash.pl