#Heheszki i Evryplace – sieć Inmedio w awangardzie sklepów typu convinience

#Heheszki i Evryplace – sieć Inmedio w awangardzie sklepów typu convinience

Model handlu detalicznego przechodzi kolejną ewolucję. Z roku na rok coraz więcej osób robi zakupy w sieciach sklepów typu convinience. Determinuje to zmiany asortymentowe i technologiczne, które w ostatnim czasie zauważyć możemy np. w sieci salonów Inmedio. Ich szybki rozwój zaowocował możliwością wdrożenia nowoczesnych technologii wspierających obsługę, a rosnąca fala klientów o sprecyzowanych potrzebach, wpłynęła na stworzenie w salonach Inmedio specjalnej półki z ofertą skierowaną do dzieci.

Coś dla najmłodszych, ale też coś dla starszych – na specjalnym regale oznaczonym hashtagiem #heheszki w salonach Inmedio, każdy znajdzie coś dla siebie. Dowcipnie zorganizowana oferta działu #heheszki obejmuje produkty z różnych kategorii. Składają się na nią zabawki, książki, produkty piśmiennicze oraz impulsowe produkty spożywcze. Naturalnym jest, że ich kolory, sposób ekspozycji i stylistyka przyciągają przede wszystkim dzieci.

Produkty podzielone są na cztery kategorie: do nauki, do zabawy, na ząb i na prezent. Oferta stworzona jest z myślą o potrzebach całej rodziny, co poszerza grupę docelową salonów Inmedio o najmłodszych konsumentów – wyjaśnia ideę Dariusz Sinkiewicz, Dyrektor Generalny Travel Essentials, Lagardere Travel Retail Polska.  - Asortyment dopasowany jest do sezonów oraz aktualnych trendów nie tylko spożywczych, ale również zabawkowych. Sam mebel jest jasny, dobrze oświetlony. W atrakcyjny sposób eksponuje produkty, co idealnie wyróżnia go na tle sklepu i stanowi powód dla docelowych wizyt w salonach Inmedio. - dodaje.

Sto punktów do końca roku

#heheszki pojawiły się na razie w 50 salonach Inmedio, ale jeszcze w tym roku ich liczba podwoi się. Inauguracji ich funkcjonowania zawsze towarzyszyć będzie coś, co wywołuje uśmiech na twarzach najmłodszych: animacje, czy słodki upominek. Dorośli też nie odejdą z pustymi rękoma: z myślą o nich, w okresie promocyjnym rozdawane będą kupony rabatowe na zakup artykułów z regału #heheszki.

Wprowadzanie nowego asortymentu, np. artykułów dziecięcych na regale #heheszki, to jeden z wielu przykładów dynamicznego rozwoju sieci Inmedio zarządzanej przez Lagardere Travel Retail Polska. Proces ten, jak każda dynamiczna zmiana, był impulsem do skorzystania do obsługi sklepów sieci z najnowszych rozwiązań technologicznych i dla decyzji o implementacji aplikacji Evryplace.

Potencjał technologii 360° w zarządzaniu

Evryplace jest intuicyjnym oraz dostępnym z poziomu przeglądarki edytorem, który łączy zdjęcia 360° i wizualizacje 3D, zamieniając je w wirtualny spacer po salonach Inmedio w całej Polsce. Dzięki niemu, szefowie oraz pracownicy poszczególnych działów spółki Inmedio, w dowolnym momencie mogą sprawdzić aktualny layout sklepu, skontrolować planogram oraz zrobić analizę realizacji nośników promocyjnych, polityki cenowej i materiałów marketingowych bez potrzeby udawania się do salonu osobiście.

Stały rozwój sieci salonów Inmedio powoduje, że pracownicy działów handlowego, promocyjnego oraz marketingowego nie są w stanie osobiście uczestniczyć w każdej przebudowie, otwarciu czy sezonowych zmian zachodzących w każdym punkcie sprzedaży – wyjaśnia Karol Krasoń, Kierownik Projektów, Lagardere Travel Retail Polska. - Dzięki aplikacji Evryplace zachowują pełną i bieżącą kontrolę nad każdym sklepem, co pozwala na natychmiastową reakcję w przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości.

Pierwszym krokiem do wdrożenia tego nowoczesnego rozwiązania było wyposażenie Regionalnych Kierowników Sprzedaży i ich zastępców w aparaty fotograficzne umożliwiające robienie zdjęć 360°. Przy ich pomocy wykonują oni sferyczne zdjęcie salonu. Dzięki zainstalowanej na telefonach mobilnej aplikacji przerzucają następnie zdjęcia na stronę www, która umożliwia ich edycję oraz przypisanie do właściwego PSD, a dalej wyeksportowanie ich do chmury. Do zdjęć mają dostęp wszyscy pracownicy spółki Inmedio, co umożliwia im bieżącą kontrolę dowolnego sklepu na terenie całej Polski bez potrzeby ruszania się z miejsca.

Nowoczesne technologie przynoszą oczekiwane rezultaty

Evryplace maksymalnie zoptymalizowało czas wizyty w każdym sklepie oraz przyczyniło się do znacznej poprawy w egzekwowaniu prawidłowych layoutów, planogramów oraz działań promocyjnych i marketingowych. To nowoczesne i wiarygodne rozwiązanie, dające pewność nam i naszym dostawcom, że codziennie dostarczamy naszym klientom najwyższej jakości produktów i usług podsumowuje Karol Krasoń, Kierownik Projektów, Lagardere Travel Retail Polska.

COVID-19 oczami przedsiębiorców, czyli jak handel niezależny radzi sobie z epidemią koronawirusa
COVID-19 oczami przedsiębiorców, czyli jak handel niezależny radzi sobie z epidemią koronawirusa
16-11-2020

Grupa Eurocash stara się na bieżąco monitorować rynek i stale dostarczać przedsiębiorcom wszelkich niezbędnych informacji, aby jak najefektywniej mogli prowadzić swoje niezależne biznesy. Epidemia COVID-19 wprowadziła spore zamieszanie i zmieniła oblicze rynku. Zmianie uległy nie tylko zwyczaje i pr...

Czytaj więcej →
Produkty i promocje świąteczne - jak je komunikować  i prowadzić?
Produkty i promocje świąteczne - jak je komunikować i prowadzić?
14-12-2020

Nieuchronnie zbliżają się święta Bożego Narodzenia. A wraz z nimi gorączka świątecznych zakupów. Jak w tym wyjątkowym roku zadbać o klientów i jak efektywnie wprowadzać promocje świąteczne? Oto sprawdzone sposoby na udane kampanie świąteczne. Świąteczna atmosfera, to podstawa Niezależnie od te...

Czytaj więcej →
Jak kupują młodzi ludzie: czy znasz pojęcia metaverse, live-commerce i AI?
Jak kupują młodzi ludzie: czy znasz pojęcia metaverse, live-commerce i AI?
24-01-2023

Cyfrowa rzeczywistość stanowi ważną część życia współczesnego konsumenta, w której spędza coraz więcej czasu. Sztuczna inteligencja, zakupy na żywo oraz metaświat to pojęcia opisujące nowoczesne technologie, które coraz śmielej wkraczają do rzeczywistości zakupowej. Ogromny wpływ na ich rozwój mają...

Czytaj więcej →

Chcesz wiedzieć więcej?

×

Witaj!
Chcesz być na bieżąco?

Zostaw adres mailowy, raz w miesiącu będziemy Cię informować co nowego słychać w świecie handlu!

Uzupełnienie powyższego pola stanowi zgodę na otrzymywanie od Eurocash S.A. z siedzibą w Komornikach newslettera zawierającego treści marketingowe dotyczące Eurocash S.A. oraz spółek z Grupy Kapitałowej Eurocash.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Eurocash S.A. z siedzibą w Komornikach, ul. Wiśniowa 11, 62-052 Komorniki. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, a także w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora.W razie wyrażenia stosownej zgody Pani/Pana dane będą przetwarzane także w celu kierowania do Pani/Panna treści marketingowych w wybranej formie. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Pani/Panu prawach, znajduje się w Polityce Prywatności.

Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę mogę odwołać poprzez wiadomość na adres: Marketing.Grupy@eurocash.pl