Największa sieć handlu mobilnego w Europie, abc na kołach, intensywnie się rozwija i poszukuje nowych agentów. Poza umową z gwarantowanym wynagrodzeniem i systemem prowizyjnym, oferuje też atrakcyjny bonus na rozpoczęcie współpracy.
Należąca do Grupy Eurocash sieć abc na kołach właśnie wchodzi do kolejnego województwa i powiększa bazę mobilnych sklepów do 130. Ma też ambitne plany dalszego rozwoju. W związku z tym ruszyła intensywna kampania rekrutacyjna, a sieć wzmocniła ofertę „na start” dla nowych agentów. Teraz podejmując współpracę z abc na kołach, można dostać aż 6 tys. zł netto na start.
– Sieć abc na kołach powstała w 2015 r., kiedy niemal 5 mln Polaków zamieszkujących wsie i małe miejscowości nie miało w pobliżu żadnego sklepu stacjonarnego. Postanowiliśmy wyjść naprzeciw ich potrzebom, wysyłając do nich mobilny, w pełni zatowarowany sklep z ofertą kilkuset produktów i zapleczem w postaci hurtowni Eurocash Cash&Carry. Koncept świetnie się sprawdził. Dziś działamy już w 8 województwach i jesteśmy największą siecią handlu mobilnego w Europie. Szybko się rozwijamy, m.in. dlatego, że mamy dobrze rozbudowany system wspierania agentów, którzy nie muszą dokładać do biznesu – mówi Błażej Białczyk, Dyrektor Generalny abc na kołach.
Sposób na (mobilny) biznes
Aktualnie doświadczony agent abc na kołach może zarobić nawet 6500 zł miesięcznie. Podstawą współpracy jest umowa agencyjna z gwarantowanym wynagrodzeniem w wysokości 4000 zł i atrakcyjnym systemem prowizyjnym. Dodatkowo od niedawna, w związku z intensywnym rozwojem, abc na kołach oferuje nowym agentom atrakcyjny bonus za rozpoczęcie współpracy w wysokości aż 6 tys. zł.
Przed rozpoczęciem pracy każdy z przedsiębiorców otrzymuje w pełni wyposażony i ubezpieczony samochód, a także laptop i telefon, dzięki czemu jest odpowiednio przygotowany do pracy w terenie. Agentom przysługuje też dofinansowanie do paliwa. Co więcej, sieć oferuje szkolenia wstępne oraz wsparcie ekspertów z dziedzin handlu, marketingu i księgowości na każdym etapie współpracy.
– Wiemy, że potrzeby są różne w zależności od regionu, miejscowości, konsumenta. Dlatego stawiamy na elastyczność. Nasi agenci mogą uzupełnić ofertę o produkty lokalne, sezonowe, a także przyjmować zamówienia na dowolny towar z oferty Eurocash Cash&Carry. W części samochodów sieci można już płacić kartą, a wkrótce będzie w nich też dostępna usługa cashback. Do końca roku wszystkie auta zostaną wyposażone w terminalne płatnicze – tłumaczy Błażej Białczyk.
Jak zostać częścią sieci?
W związku z planowaną ekspansją w kolejnych województwach, sieć stale poszukuje nowych agentów. Żeby wziąć udział w rekrutacji, wystarczy wypełnić formularz na stronie: https://www.abcnakolach.pl/ i poczekać na telefon.
– Dzięki świetnym wynikom sprzedaży w zeszłym roku, 2022 rok rozpoczęliśmy pełni pozytywnej energii i zapału do pracy. Obserwujemy otoczenie, na bieżąco analizujemy rynek i wyciągamy wnioski. Potencjał naszego biznesu jest ogromny i również w tym roku dołożymy wszelkich starań, aby jak najlepiej go wykorzystać. Chcemy dalej się rozwijać i powiększać sieć współpracujących z nami przedsiębiorców. Zapraszamy wszystkich chętnych do współpracy – dodaje Błażej Białczyk.
Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją żywności i innych produktów szybkozbywalnych (FMCG). Spółka współpracuje z ponad 90 tys. klientów, z których aż 70 tys. stanowią niezależni przedsiębiorcy prowadzący lokalne sklepy detaliczne w całej Polsce, których Eurocash wspiera w obszarze dystrybucji, marketingu, nowych technologii i edukacji. Misją Grupy - od 26 lat jej istnienia na rynku - jest umacnianie i promowanie polskiej przedsiębiorczości oraz handlu niezależnego.
Grupa to również organizator znanych sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich takich jak: ABC, Groszek, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben. Firma, w oparciu o placówki franczyzowe i własne, rozwija Delikatesy Centrum – największą sieć supermarketów w Polsce.
Już pierwszego dnia po remodelingu 100. sklep Delikatesy Centrum w nowej odsłonie odnotował wyższą sprzedaż, która – jak pokazuje doświadczenie z innych placówek sieci – utrzyma się w kolejnych miesiącach. Do końca tego roku sieć należąca do Grupy Eurocash planuje modernizację 300 sklepów.
Grupa Eurocash wspólnie z franczyzobiorcami prowadzącymi sklepy rozpoczęła remodeling Delikatesów Centrum w połowie 2021 r. Efekty remodelingu wskazują na realizację zakładanych celów projektu: wzrost sprzedaży pochodzący z większej liczby transakcji, wzrost udziału i penetracji produktów świeżych oraz poprawę jakości doświadczenia konsumentów w sklepie. Modernizowane sklepy osiągają średnio 15 proc. dynamikę sprzedaży rok do roku.
Sklep w Koźminku w województwie wielkopolskim, który został otwarty w czwartek 10 marca, tego samego dnia odnotował sprzedaż wyższą o blisko 60 proc.
Widoczne zmiany w układzie sklepów
Zmieniła się zarówno fasada, jak i układ wnętrza, które wygląda teraz nowocześniej i lepiej podkreśla jakość produktów świeżych w Delikatesach Centrum. Z perspektywy wizerunku marki ważną modyfikacją jest przeniesienie strefy warzyw i owoców na front sklepu – ich świeżość to wyróżnik sieci. Z tej samej przyczyny regały na pieczywo, które jest codziennie dostarczane z lokalnych piekarni, zyskały nowy wygląd. Co więcej, we wszystkich remodelowanych placówkach zastosowano nowe energooszczędne oświetlenie, a w niektórych remontowana jest także strefa lady serwisowej. Supermarket w Koźminku został także powiększony.
– Naszym celem jest tworzenie wygodnych sklepów, w pełni odpowiadających na potrzeby codziennych zakupów. Zależy nam na tym, aby konsumenci w każdym miejscu w Polsce mieli dostęp do szerokiego wyboru warzyw i owoców, wysokiej jakości lokalnego mięsa i wędlin oraz pieczywa z okolicznych piekarni. To właśnie produkty świeże, lokalne tworzą charakter Delikatesów Centrum – mówi Michał Groniewski, Dyrektor ds. Marki Własnej i Rozwoju Sklepów w sieci Delikatesy Centrum.
W tle także rebranding sieci
Od 2020 r. trwa również stopniowy rebranding Delikatesów Centrum, który obejmuje zmianę logotypu i odświeżenie wizerunku sieci. Nowa identyfikacja wizualna Delikatesów Centrum ma na celu przede wszystkim poprawę widoczności sklepów oraz lepsze odzwierciedlenie konceptu lokalnego supermarketu z wysokiej jakości produktami świeżymi.
Pod nowym szyldem działa już w Polsce blisko 400 supermarketów, a każda nowa placówka Delikatesów Centrum jest otwierana w nowej specyfikacji. Modernizacja placówek to kolejny krok Grupy Eurocash w unowocześnianiu sieci franczyzowych i podnoszeniu jakości doświadczeń zakupowych klientów.
Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją żywności i innych produktów szybkozbywalnych (FMCG). Spółka współpracuje z ponad 90 tys. klientów, z których aż 70 tys. stanowią niezależni przedsiębiorcy prowadzący lokalne sklepy detaliczne w całej Polsce, których Eurocash wspiera w obszarze dystrybucji, marketingu, nowych technologii i edukacji. Misją Grupy - od 26 lat jej istnienia na rynku - jest umacnianie i promowanie polskiej przedsiębiorczości oraz handlu niezależnego.
Grupa to również organizator znanych sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich takich jak: ABC, Groszek, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben. Firma, w oparciu o placówki franczyzowe i własne, rozwija Delikatesy Centrum – największą sieć supermarketów w Polsce.
Delikatesy Centrum to sieć kompaktowych, w większości franczyzowych supermarketów lokowanych blisko miejsc zamieszkania konsumentów. Sklepy zapewniają szeroki wybór asortymentu ze szczególnym naciskiem na produkty świeże – szeroki wybór wysokiej jakości warzyw i owoców dostarczanych codziennie, ladę serwisową znajdującą się w każdym sklepie, pieczywo dostarczane z najlepszych lokalnych piekarni. Szczególne znaczenie ma dopasowanie każdego supermarketu Delikatesy Centrum do potrzeb lokalnej społeczności w tym wybór produktów pochodzących od lokalnych wytwórców.
Największa sieć handlu mobilnego w Europie1, abc na kołach, szykuje się do ekspansji w kolejnym województwie – podlaskim. Otworzy tam 20 sklepów.
Sklepy abc na kołach można spotkać w siedmiu województwach (tj. lubelskim, mazowieckim, świętokrzyskim, małopolskim, łódzkim, podkarpackim i śląskim), ale sieć rozpoczęła już ekspansję w kolejnym – w województwie podlaskim. W planach jest otwarcie 20 nowych sklepów, m.in. w okolicach Białegostoku, Łomży i Suwałk. To oznacza, że 2-3 razy w tygodniu w trasę w całej Polsce będzie ruszać już 130 mobilnych sklepów. Każdy samochód abc na kołach oferuje ponad 500 produktów, jednak w całej ofercie dostępnych jest ich ok. 5 tysięcy.
– Misją abc na kołach jest pomaganie klientom z odległych miejscowości w zaspokajaniu codziennych, podstawowych potrzeb zakupowych w wygodny i godny zaufania sposób. W rejonach rzadko zaludnionych, w których brakuje placówek handlowych, wyprawa po zakupy może stanowić duże wyzwanie. Koncept powstał w 2015 r., kiedy – jak wynika z danych Grupy Eurocash – niemal 5 mln Polaków miało utrudniony dostęp do sklepu stacjonarnego. Dziś jesteśmy największą siecią mobilnego handlu w Europie – mówi Błażej Białczyk, Dyrektor Generalny abc na kołach.
Agenci sieci podjeżdżają samochodami pod każdy dom, gdy tylko zauważą torbę abc na kołach wywieszoną w widocznym miejscu – w ten sposób klienci mogą zrobić zakupy szybko i bezpiecznie, niemal nie wychodząc z domu.
Bezpiecznie, wygodnie, bezgotówkowo
Asortyment sklepów mobilnych pod względem różnorodności i dostępności towaru dorównuje placówkom stacjonarnym. W mobilnym sklepie jest kilkaset produktów, ale klienci mogą zamówić dowolny towar z całej oferty hurtowni Eurocash Cash&Carry. Sprzedawcy abc na kołach zaopatrują się także w produkty u dostawców regionalnych: m.in. w wyroby garmażeryjne, wędliny i ciasta. Pieczywo dostarczane jest do samochodów codziennie rano z pobliskich piekarni.
– Największą sprzedaż notują produkty świeże, takie jak nabiał i jajka, warzywa i owoce, wędliny oraz pieczywo z lokalnych piekarni. To, co nas zaskoczyło, to bardzo duża sprzedaż wyrobów gotowych i garmażeryjnych oraz ciast. Okazuje się, że zapotrzebowanie na takie produkty jedynie w mieście to stereotyp. Mamy w ofercie również artykuły sezonowe, takie jak lody czy przetwory, mrożonki oraz inne artykuły pierwszej potrzeby – zaznacza Błażej Białczyk.
Z myślą o wygodzie kupujących, sieć planuje wyposażyć 100% swojej floty w terminale płatnicze do końca tego roku, w najbliższych tygodniach zostanie również uruchomiona usługa cash back.
Więcej niż sklep
Poprzez swoją działalność, abc na kołach ma realny wpływ na rozwój regionów i poprawę jakości życia ich mieszkańców. Sieć mocno angażuje się również w działania społeczne.
Od pierwszych dni wojny w Ukrainie abc na kołach wysyła auta z towarami dla potrzebujących do wyznaczonych miejsc na granicy, w których pomoc jest w danym momencie najbardziej potrzebna. Akcji dedykowano 3 samochody. Na granicę trafiło już 15 ton żywności i produktów pierwszej potrzeby, a liczba ta z dnia na dzień rośnie.
[1] https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykul/eurocash-ma-juz-100-mobilnych-sklepow-abc-na-kolach-w-planach-dalszy-rozwoj-konceptu/1
Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją żywności i innych produktów szybkozbywalnych (FMCG). Spółka współpracuje z ponad 90 tys. klientów, z których aż 70 tys. stanowią niezależni przedsiębiorcy prowadzący lokalne sklepy detaliczne w całej Polsce, których Eurocash wspiera w obszarze dystrybucji, marketingu, nowych technologii i edukacji. Misją Grupy - od 26 lat jej istnienia na rynku - jest umacnianie i promowanie polskiej przedsiębiorczości oraz handlu niezależnego.
Grupa to również organizator znanych sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich takich jak: ABC, Groszek, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben. Firma, w oparciu o placówki franczyzowe i własne, rozwija Delikatesy Centrum – największą sieć supermarketów w Polsce.
Grupa Eurocash, wiodący hurtowy dystrybutor FMCG w Polsce, podejmuje szereg inicjatyw wspierających ofiary rosyjskiej agresji na Ukrainę. Działania obejmują przekazanie produktów żywnościowych oraz pierwszej potrzeby, a także wsparcie pracowników Grupy w sprowadzeniu rodzin z Ukrainy do Polski. Grupa dołączyła również do bojkotu produktów rosyjskich i białoruskich. Również sieci współpracujące z Grupą aktywnie włączają się w działania pomocowe. Poniżej znajduje się na bieżąco aktualizowana lista działań Grupy Eurocash oraz sieci z nią zrzeszonych.
Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją żywności i innych produktów szybkozbywalnych (FMCG). Spółka współpracuje z ponad 90 tys. klientów, z których aż 70 tys. stanowią niezależni przedsiębiorcy prowadzący lokalne sklepy detaliczne w całej Polsce, których Eurocash wspiera w obszarze dystrybucji, marketingu, nowych technologii i edukacji. Misją Grupy - od 26 lat jej istnienia na rynku - jest umacnianie i promowanie polskiej przedsiębiorczości oraz handlu niezależnego.
Grupa to również organizator znanych sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich takich jak: ABC, Groszek, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben. Firma, w oparciu o placówki franczyzowe i własne, rozwija Delikatesy Centrum – największą sieć supermarketów w Polsce.
Związana z Grupą Eurocash sieć Delikatesy Centrum włącza się w pomoc uchodźcom. Każde zakupy z użyciem Delikarty dokonane w dniach 3-9 marca 2022 r. wesprą Fundację Grupy Eurocash wspomagającą osoby z Ukrainy.
Akcja dotyczy zarówno sklepów franczyzowych, jak i sklepów własnych Grupy Eurocash prowadzonych pod szyldem Delikatesy Centrum. Grupa szacuje, że łącznie w jej wyniku zostanie przekazane wsparcie w wysokości nawet 250 000 zł.
To nie koniec wsparcia udzielanego przez sieć. W województwie podkarpackim wybrane sklepy Delikatesów Centrum są otwarte w niedzielę, zapewniając stały dostęp do najpotrzebniejszych produktów nie tylko uchodźcom, ale także polskim służbom porządkowym i wolontariuszom działającym na granicy. Kilka strategicznie umiejscowionych przygranicznych placówek sieci zostało też wyposażonych w paczki żywnościowe dla uchodźców. We wszystkich sklepach w strefach przykasowych zostały ustawione kosze w ramach zbiórki niezbędnych produktów, w którą angażują się zarówno klienci, jak i pracownicy. Zebrane dary na bieżąco przekazywane są do lokalnych punktów odbioru.
W pomoc uciekinierom z Ukrainy angażują się także sami franczyzobiorcy. W ramach oddolnych inicjatyw oraz wolontariatu pomagają na granicy, m.in. przekazując niezbędne produkty oraz organizując osobom przekraczającym granicę transport do miejsc zakwaterowania.
Grupa Eurocash z pomocą Ukrainie
Grupa Eurocash, właściciel marki Delikatesy Centrum, także aktywnie działa na rzecz Ukrainy. Dołączyła m.in. do bojkotu produktów rosyjskich i białoruskich. Wstrzymane zostały zarówno zakupy, jak i sprzedaż tych produktów we wszystkich kanałach Grupy.
Poza tym wiodący polski hurtowy dystrybutor FMCG przekazał już ponad 4 tys. paczek dla uchodźców, a w nich blisko 40 ton żywności i podstawowych artykułów higienicznych. Akcja nadal trwa i jest organizowana we współpracy z Caritas Polska. Natomiast w porozumieniu z Agencją Pracy Tymczasowej, Grupa Eurocash wspiera swoich ukraińskich pracowników z bezpiecznych sprowadzeniu rodzin do Polski. Oferuje pomoc przy zakwaterowaniu, a także wsparcie w postaci produktów spożywczych. Do tej pory udało się pomóc w ten sposób blisko 400 rodzinom.
Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją żywności i innych produktów szybkozbywalnych (FMCG). Spółka współpracuje z ponad 90 tys. klientów, z których aż 70 tys. stanowią niezależni przedsiębiorcy prowadzący lokalne sklepy detaliczne w całej Polsce, których Eurocash wspiera w obszarze dystrybucji, marketingu, nowych technologii i edukacji. Misją Grupy - od 26 lat jej istnienia na rynku - jest umacnianie i promowanie polskiej przedsiębiorczości oraz handlu niezależnego.
Grupa to również organizator znanych sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich takich jak: ABC, Groszek, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben. Firma, w oparciu o placówki franczyzowe i własne, rozwija Delikatesy Centrum – największą sieć supermarketów w Polsce.
Od początku agresji Rosji na Ukrainę, we współpracy z Agencją Pracy Tymczasowej, Grupa Eurocash pomogła już blisko 400 rodzinom swoich pracowników z Ukrainy.
Wiodący hurtowy dystrybutor FMCG w Polsce wspiera pracowników pochodzących z Ukrainy w bezpiecznym sprowadzeniu ich rodzin do naszego kraju. Spółka działa w tym zakresie we współpracy z Agencją Pracy Tymczasowej. Oferuje pomoc przy zakwaterowaniu, a także wsparcie w postaci produktów spożywczych. W sumie od wybuchu wojny udało się sprowadzić do Polski już 400 rodzin ukraińskich pracowników Grupy Eurocash.
Grupa Eurocash zatrudnia w Polsce ponad 20 tys. osób. Blisko 2 tys. ma obywatelstwo ukraińskie.
Wcześniej Grupa Eurocash dołączyła do bojkotu produktów rosyjskich i białoruskich. Wstrzymane zostały zarówno zakupy, jak i sprzedaż tych produktów we wszystkich kanałach Grupy.
We współpracy z Caritas Polska Grupa przekazała już ponad 4 tys. paczek dla uchodźców, a w nich blisko 40 ton żywności i podstawowych artykułów higienicznych. Kolejne paczki są w przygotowaniu.
Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją żywności i innych produktów szybkozbywalnych (FMCG). Spółka współpracuje z ponad 90 tys. klientów, z których aż 70 tys. stanowią niezależni przedsiębiorcy prowadzący lokalne sklepy detaliczne w całej Polsce, których Eurocash wspiera w obszarze dystrybucji, marketingu, nowych technologii i edukacji. Misją Grupy - od 26 lat jej istnienia na rynku - jest umacnianie i promowanie polskiej przedsiębiorczości oraz handlu niezależnego.
Grupa to również organizator znanych sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich takich jak: ABC, Groszek, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben. Firma, w oparciu o placówki franczyzowe i własne, rozwija Delikatesy Centrum – największą sieć supermarketów w Polsce.
Grupa Eurocash, wiodący hurtowy dystrybutor FMCG w Polsce, podjęła decyzję o wycofaniu rosyjskich i białoruskich produktów ze swojej oferty. Decyzja ma związek z agresją Rosji na Ukrainę oraz wsparciem, jakiego w tym zakresie udziela agresorowi reżim białoruski.
Grupa Eurocash dołączyła do bojkotu produktów rosyjskich i białoruskich w poniedziałek 28 lutego. Wstrzymane zostały zarówno zakupy, jak i sprzedaż tych produktów we wszystkich kanałach Grupy. Rosyjskie i białoruskie produkty zniknęły z półek hurtowni Cash&Carry oraz z oferty eurocash.pl. W bojkocie uczestniczy także spółka Eurocash Franczyza, operator m.in. sieci Delikatesy Centrum.
Bojkot ogłosiły też marki należące do Grupy Eurocash: Frisco, Duży Ben i Kontigo.
Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją żywności i innych produktów szybkozbywalnych (FMCG). Spółka współpracuje z ponad 90 tys. klientów, z których aż 70 tys. stanowią niezależni przedsiębiorcy prowadzący lokalne sklepy detaliczne w całej Polsce, których Eurocash wspiera w obszarze dystrybucji, marketingu, nowych technologii i edukacji. Misją Grupy - od 26 lat jej istnienia na rynku - jest umacnianie i promowanie polskiej przedsiębiorczości oraz handlu niezależnego.
Grupa to również organizator znanych sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich takich jak: ABC, Groszek, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben. Firma, w oparciu o placówki franczyzowe i własne, rozwija Delikatesy Centrum – największą sieć supermarketów w Polsce.
Grupa Eurocash, wiodący hurtowy dystrybutor FMCG w Polsce, dołącza do firm działających na rzecz ofiar rosyjskiej agresji na Ukrainę. We współpracy z Caritas Polska spółka przekazała już ponad 3 tys. paczek dla uchodźców, a w nich blisko 30 ton żywności. W bezpośrednią pomoc na granicy zaangażowała się też należąca do Grupy sieć mobilnych sklepów abc na kołach.
W poniedziałek 28 lutego z centrów dystrybucyjnych Grupy Eurocash w kierunku Leżajska i Lublina ruszyły pierwsze paczki z pomocą dla uchodźców z ogarniętej wojną Ukrainy. Grupa Eurocash nawiązała współpracę w tym zakresie z organizacją Caritas Polska, która zajmie się dystrybucją produktów wśród potrzebujących. W weekend przygotowano pierwsze 3 tys. paczek z produktami dla dzieci i dorosłych. W sumie znalazło się w nich 30 ton żywności i środków higienicznych, w tym: woda, konserwy, pampersy, podpaski, mydło, chusteczki, dezodoranty.
Grupa udziela wsparcia także w ramach abc na kołach. Sieć jest w bezpośrednim kontakcie z organizacjami pomocowymi i wysyła w pełni zatowarowane auta do tych miejscowości na granicy, w których pomoc jest najbardziej potrzebna. Akcji dedykowano w 100 proc. pięć samochodów – jeden z nich stacjonuje w Chełmie, po dwa w Zamościu i Przemyślu. Agenci-wolontariusze będą przewozić je do wyznaczonych miejsc na granicy lub baz noclegowych z lokalnych hurtowni Cash&Carry. Pierwsza tona żywności trafiła do punktów w Dorohusku, Hrebennem, Zosinie i Medyce już w poniedziałek 28 lutego. Z częścią produktów udało się dotrzeć za punkt zbiórki, pod samo przejście graniczne.
Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją żywności i innych produktów szybkozbywalnych (FMCG). Spółka współpracuje z ponad 90 tys. klientów, z których aż 70 tys. stanowią niezależni przedsiębiorcy prowadzący lokalne sklepy detaliczne w całej Polsce, których Eurocash wspiera w obszarze dystrybucji, marketingu, nowych technologii i edukacji. Misją Grupy - od 26 lat jej istnienia na rynku - jest umacnianie i promowanie polskiej przedsiębiorczości oraz handlu niezależnego.
Grupa to również organizator znanych sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich takich jak: ABC, Groszek, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben. Firma, w oparciu o placówki franczyzowe i własne, rozwija Delikatesy Centrum – największą sieć supermarketów w Polsce.
Grupa Eurocash wprowadza na rynek nową markę karmy dla psów i kotów TULA. To nowa, mięsna marka karm, o składzie stworzonym z myślą o w pełni zbilansowanym żywieniu Twojego czworonożnego przyjaciela. Od 21 lutego oferta TULI będzie dostępna w hurtowniach Eurocash Cash&Carry, na platformie eurocash.pl oraz w wybranych sklepach współpracujących z Grupą.
Oferta nowej marki obejmuje aż 15 produktów karmy suchej oraz mokrej dla psów i kotów. W bogatym portfolio znaleźć można propozycje m.in. z kurczakiem, jagnięciną, wołowiną, wieprzowiną czy łososiem. Co ważne, produkty zostały bardzo wysoko ocenione w badaniach konsumenckich. Większość produktów marki TULA uzyskała bardzo dobre wyniki w testach smaku: przykładowo karma sucha dla psów z wołowiną i warzywami osiągnęła wynik 89% w kategorii ,,Chęć spożycia karmy przez psa”, a w ocenie ogólnej i zamiarze jej zakupu zdobyła po 72%[1].
Mięsny skład, prosty design
Produkty TULA to nie tylko różnorodne warianty smakowe, ale i propozycja karmy w pełni zbilansowanej. TULA jest dostępna w wielu ciekawych wersjach smakowych, w postaci suchej i mokrej karmy. W karmach TULI (w wybranych rodzajach) znajdują się też warzywa, zioła, owoce, witaminy oraz mikroskładniki. W karmie w saszetkach znaleźć można np. inulinę – prebiotyk, który wspomaga układ pokarmowy zwierząt. Karma sucha zawiera natomiast witaminę D3 dla mocnych kości i zdrowych zębów oraz witaminę E, która wspiera układ odpornościowy psów i kotów.
Opakowania produktów nowej marki wyróżniają się na półce nowoczesnym designem i wyrazistymi, lecz naturalnymi odcieniami zieleni i brązu. Zdjęcia, na których widzimy relacje zwierząt z opiekunami, budzą pozytywne, ciepłe emocje. Osią projektu jest nowoczesny, czytelny logotyp i hasło „TULA – troskliwi z natury”, do którego nawiązuje szata graficzna marki.
– Zależało nam na stworzeniu marki, która odpowie na potrzeby nawet najbardziej wymagających właścicieli zwierząt. Właśnie taka jest TULA: jakościowa, zdrowa, ale też pełna bliskości i pozytywnych emocji. Główny przekaz marki skupia się na relacji właściciela z jego zwierzęciem oraz na promowaniu długiego oraz zdrowego życia psów i kotów przy boku ich opiekunów. Jestem przekonana, że nasze produkty wprowadzą nowość i świeżość do kategorii pet food, a TULA szybko zostanie marką pierwszego wyboru dla wielu właścicieli zwierząt – mówi Anna Gorzelańczyk, Dyrektor Działu Marki Własnej Grupy Eurocash.
TULA powstała na bazie analizy potrzeb opiekunów psów i kotów oraz w konsultacji z właścicielami sklepów współpracujących z Eurocash. Populacja psów i kotów w naszym kraju wynosi już ponad 14 mln. Obecnie ok. 40% właścicieli karmi zwierzęta gotowymi karmami, przede wszystkim ze względu na wygodę i oszczędność czasu. Rynek karmy dla zwierząt w Polsce w ubiegłym roku wart był już niemal 3 mld zł i stale dynamicznie się rozwija. Tylko w okresie epidemii, porównując rok 2021 do 2019, wartość kategorii wzrosła o niemal 20%[2]. Wg szacunków GfK w ciągu najbliższych 4-5 lat asortyment karm dla zwierząt będzie w pierwszej 10-tce najchętniej kupowanych produktów w kategorii FMCG.
To kolejna marka własna Grupy, która podnosi atrakcyjność asortymentu oraz konkurencyjność lokalnych sklepów. Co więcej, zapewnia konsumentom w całej Polsce łatwiejszy dostęp do jakościowej karmy dla zwierząt: z dobrym składem i w przystępnej cenie.
Oferta TULA od 21 lutego będzie dostępna w hurtowniach Eurocash Cash&Carry, na platformie eurocash.pl oraz w wybranych sklepach korzystających z oferty Eurocash.
[1] Testy smakowitości zostały wykonane przez laboratorium akredytowane na grupie 40 respondentów.
[2] NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Wartość sprzedaży kategorii Pet Food w 2021 w rynku Total Poland i zmiana wartości wobec roku 2019
Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją żywności i innych produktów szybkozbywalnych (FMCG). Spółka współpracuje z ponad 90 tys. klientów, z których aż 70 tys. stanowią niezależni przedsiębiorcy prowadzący lokalne sklepy detaliczne w całej Polsce, których Eurocash wspiera w obszarze dystrybucji, marketingu, nowych technologii i edukacji. Misją Grupy - od 26 lat jej istnienia na rynku - jest umacnianie i promowanie polskiej przedsiębiorczości oraz handlu niezależnego.
Grupa to również organizator znanych sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich takich jak: ABC, Groszek, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben. Firma, w oparciu o placówki franczyzowe i własne, rozwija Delikatesy Centrum – największą sieć supermarketów w Polsce.
Rada Nadzorcza Eurocash powołała do Zarządu Spółki dwóch menedżerów z wieloletnim doświadczeniem. Tomasz Polański, który związany jest z Grupą Eurocash od 1999 r., jako Członek Zarządu będzie bezpośrednio nadzorował obszar działalności hurtowej. Z kolei Dariusz Stolarczyk, który dołączył do Grupy Eurocash w 2018 r., jako Członek Zarządu będzie bezpośrednio nadzorował obszar działalności detalicznej prowadzonej w ramach Delikatesów Centrum, obejmującej zarówno sklepy własne, jak i działalność franczyzową. Z Zarządu Eurocash odchodzą natomiast Rui Amaral oraz Noel Collett.
– Jest mi niezmiernie miło móc powitać w Zarządzie Eurocash dwóch fachowców, którzy od lat operacyjnie zarządzają najprężniej rozwijającymi się jednostkami biznesowymi Grupy Eurocash. Dziękuję Radzie Nadzorczej, że przychyliła się do mojej prośby powołania do Zarządu Tomasza Polańskiego i Dariusza Stolarczyka, dwóch osób wywodzących się z serca biznesu firmy, tym samym popierając moją inicjatywę zwiększenia nadzoru operacyjnego całej Grupy przez Zarząd – powiedział Paweł Surówka, Prezes Zarządu Eurocash.
– Tomasz Polański jak nikt inny zna wszystkie aspekty biznesu hurtowego Grupy Eurocash. Jako Dyrektor Zarządzający Eurocash Dystrybucja prowadził nie tylko najbardziej dochodową jednostkę Grupy Eurocash, ale przede wszystkim istotnie przyczynił się do jej dynamicznego wzrostu. Pod jego nadzorem Eurocash Dystrybucja znacząco zwiększyła swoją sprzedaż i wkład do wyniku netto, również poprzez sprawnie przeprowadzoną integrację z innymi hurtowymi jednostkami biznesowymi Grupy Eurocash. Tomasz odpowiadał również za imponującą transformację sprzedaży hurtowej, poprzez platformę eurocash.pl, która jest dziś największą platformą e-commerce na polskim rynku hurtowym, z ponad 5 mld zł sprzedaży. Z kolei Dariusz Stolarczyk, jako Dyrektor Zarządzający Eurocash Serwis, nie tylko prowadził największą pod względem przychodów jednostkę grupy, ale również dynamicznie ją rozwijał poprzez zdobywanie kolejnych udziałów w rynku i zbudowanie nowoczesnej organizacji sprzedażowej opartej na całościowej relacji z klientami, sprzedaży elektronicznej i istotnie lepszej współpracy w ramach Grupy Eurocash. Wdrożył również liczne projekty, które znacząco poprawiły efektywność łańcucha dostaw – wskazał Paweł Surówka.
– Jestem przekonany, że obecny Zarząd Grupy Eurocash, zorganizowany w sposób funkcyjny i prowadzący wszystkie operacje i inicjatywy strategiczne spójnie i skoordynowanie, przyczyni się do podobnego rozwoju firmy, jakim Tomasz i Dariusz mogli się pochwalić w swoich dotychczasowych jednostkach. W nowym składzie Zarząd przystąpi do wypracowania nowej strategii dla Grupy Eurocash na rok 2025, której upublicznienie przewidujemy przed końcem drugiego kwartału – zapowiedział Prezes Zarządu.
Tomasz Polański posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe w branży FMCG. Od 2009 r. zarządza jednostkami biznesowymi Grupy Eurocash – początkowo Eurocash Serwis, a od 2013 r. Eurocash Dystrybucja. Jako dyrektor generalny był odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii tej jednostki biznesowej, w tym realizację celów finansowych poprzez zarządzanie sprzedażą, marżą i kosztami. W Eurocash Dystrybucja brał także udział w procesie hurtowej digitalizacji sprzedaży poprzez platformę eurocash.pl, która jest największą platformą e-commerce na polskim rynku hurtowym. Jako Członek Zarządu Eurocash będzie bezpośrednio nadzorował obszar działalności hurtowej (obejmujący m.in. takie formaty i koncepty jak Eurocash Dystrybucja, Eurocash Cash & Carry, Eurocash Serwis, Eurocash.pl czy Faktoria Win).
Dariusz Stolarczyk posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania, w tym pełniąc kluczowe funkcje zarządcze i nadzorcze w spółkach kapitałowych. W 2018 r. dołączył do Grupy Eurocash jako prezes zarządu spółki Eurocash Serwis i doprowadził do znaczącego zwiększenia jej sprzedaży, poprawy rentowności i zwiększenia udziałów rynkowych. Jako Członek Zarządu Eurocash będzie bezpośrednio nadzorował obszar działalności detalicznej prowadzonej w ramach Delikatesów Centrum obejmującej zarówno sklepy własne, jak i działalność franczyzową.
Dariusz Stolarczyk przejmie tym samym obowiązki Noela Colletta, który złożył rezygnację z pełnionej funkcji w zarządzie Eurocash, gdzie od początku 2020 r. odpowiadał właśnie za segment detaliczny.
Z Zarządu Eurocash odchodzi także Rui Amaral, związany ze Spółką od 2004 r., który obejmie stanowisko Doradcy Zarządu i nadal będzie zaangażowany w podejmowanie kluczowych decyzji mających wpływ na dalszą strategię rozwoju Grupy.
– Chciałbym serdecznie podziękować Ruiemu Amaral za wszystko, co uczynił dla Grupy Eurocash. Nie sposób opisać wkład Ruiego w jej rozwój, albowiem jako jeden z jej głównych architektów u boku Luisa Amarala jest on jednym z fundamentów, na którym opiera się cały jej sukces. Jestem bardzo wdzięczny, że Rui pozostanie związany z Grupą jako jej doradca i że będę mógł korzystać z jego porad w przyszłości – powiedział Paweł Surówka.
– Bardzo dziękuję również Noelowi Collett za jego czynny wkład w pracę Zarządu Eurocash. Naznaczony doświadczeniem pandemii, czas w którym Noel sprawował tę funkcję z pewnością nie należał do łatwych, w szczególności w odniesieniu do najbliższych, tym bardziej zrozumiała jest chęć Noela, by skupić się na rodzinie w jego rodzimej Anglii. Życzę mu wielu sukcesów w dalszej karierze, które jego profesjonalizm i niezmiernie wysoki poziom osobistej etyki z pewnością mu zapewnią – dodał Prezes Zarządu Eurocash.
Zapowiadane wcześniej przejście Luisa Amarala na stanowisko przewodniczącego Rady Nadzorczej planowane jest na dzień odbycia Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Spółki w 2022 r. i wówczas Luis Amaral zamierza dołączyć do Rady Nadzorczej Spółki.
Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją żywności i innych produktów szybkozbywalnych (FMCG). Spółka współpracuje z ponad 90 tys. klientów, z których aż 70 tys. stanowią niezależni przedsiębiorcy prowadzący lokalne sklepy detaliczne w całej Polsce, których Eurocash wspiera w obszarze dystrybucji, marketingu, nowych technologii i edukacji. Misją Grupy - od 26 lat jej istnienia na rynku - jest umacnianie i promowanie polskiej przedsiębiorczości oraz handlu niezależnego.
Grupa to również organizator znanych sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich takich jak: ABC, Groszek, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben. Firma, w oparciu o placówki franczyzowe i własne, rozwija Delikatesy Centrum – największą sieć supermarketów w Polsce.
Pod szyldem ABC – największej detalicznej sieci handlowej, organizowanej przez Grupę Eurocash – działa obecnie ponad 9 tys. lokalnych sklepów w całej Polsce, prowadzonych przez niezależnych przedsiębiorców, co niezmiennie zapewnia jej pozycję lidera sieci franczyzowych. Od kwietnia 2021 r. już 700 sklepów przeszło zmianę identyfikacji wizualnej. Marka ma też intensywne plany rozwoju w tym roku.
Sukcesy 2021
Pomimo trwającej epidemii do sieci przyłączyły się aż 833 nowe sklepy. Dla ich właścicieli – niezależnych polskich przedsiębiorców – zrzeszenie się w ramach sieci to szansa na poprawę konkurencyjności prowadzonych przez nich sklepów. Jednocześnie sieć ABC konsekwentnie kontynuowała współpracę z dotychczasowymi franczyzobiorcami nad osiągnięciem jak najlepszych wyników sprzedażowych w niepewnych i zmiennych warunkach rynkowych. O sile marki i korzyściach współpracy w ramach sieci ABC świadczą także kolejne sklepy otwierane przez dotychczasowych partnerów.
W 2021 roku rozpoczął się także proces odnowienia wizerunku sklepów zrzeszonych w sieci. Od kwietnia ubiegłego roku wzięło w nim udział 700 sklepów lokalnych w całej Polsce. Nowe ABC to nowa identyfikacja wizualna, podkreślająca indywidualną nazwę sklepu oraz nowa komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna – to największa metamorfoza sieci od ponad 20 lat. Lepsze doświadczenia konsumenckie, komfortowe warunki zakupowe i atrakcyjne promocje przekładają się na wzmocnienie rozpoznawalności sieci, a co najważniejsze – na zwiększenie wartości koszyka zakupowego, co wpływa na wzrost sprzedaży w punkcie. Jak pokazują wyniki, obroty właścicieli sklepów, którzy zdecydowali się na rebranding, odnotowują dwucyfrowe wzrosty w stosunku do roku poprzedniego.
W zeszłym roku sieć ABC rozpoczęła także wdrażanie strategii transformacji cyfrowej współpracujących z nią sklepów. Innowacyjny system kasowy mojpos.pl pomaga usprawnić proces zarządzania punktem sprzedaży, zapewnia atrakcyjną politykę promocyjną oraz wspiera poprawę lojalności klientów, czego efektem jest wzrost sprzedaży i konkurencyjności sklepów. Obecnie z tego rozwiązania korzysta już 1500 sklepów sieci.
– Oprócz wielu zrealizowanych projektów oraz bardzo dobrych wyników biznesowych, rok 2021 pozwolił nam również na spotkania i budowanie relacji z klientami, dostawcami i partnerami biznesowymi, co jest dla nas podstawową wartością w biznesie. Udało nam się także zorganizować wydarzenia hybrydowe, takie jak e-Kongres ABC dla franczyzobiorców, Konferencja ABC dla dostawców czy obecność sieci na Targach Franczyzy w Warszawie. W obecnych czasach szczególnie doceniamy każdą możliwość kontaktu – mówi Tomasz Michalewicz, Dyrektor ds. sieci ABC.
Plany 2022
Dalszy rozwój marki ABC to przede wszystkim kontynuacja procesu rebrandingu i ekspansji sieci. W ramach wsparcia technologicznego przedsiębiorców marka planuje wprowadzenie w najbliższych miesiącach aplikacji mobilnej zintegrowanej z kartą lojalnościową oraz przypisanymi do niej promocjami. Aplikacja pozwoli właścicielom personalizować ofertę swojego sklepu w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby konsumentów, a tym samym jeszcze silniej budować relacje z klientami.
– Obecna sytuacja na rynku, rosnąca inflacja i liczne zmiany prawne oraz podatkowe to największe wyzwania tego roku. Dlatego sieć ABC planuje kolejne kampanie marketingowe oraz oferty promocyjne, które będą wsparciem sprzedaży dla franczyzobiorców – dostępne we wszystkich 180 hurtowniach Eurocash Cash & Carry w całej Polsce. Nasi partnerzy mogą liczyć również na wsparcie merytoryczne z naszej strony. Szykujemy dla nich szkolenia, webinary i konsultacje z najlepszymi specjalistami. Pomimo licznych wyzwań jesteśmy przekonani, że to będzie kolejny dobry rok w branży – dodaje Tomasz Michalewicz.
Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją żywności i innych produktów szybkozbywalnych (FMCG). Spółka współpracuje z ponad 90 tys. klientów, z których aż 70 tys. stanowią niezależni przedsiębiorcy prowadzący lokalne sklepy detaliczne w całej Polsce, których Eurocash wspiera w obszarze dystrybucji, marketingu, nowych technologii i edukacji. Misją Grupy - od 26 lat jej istnienia na rynku - jest umacnianie i promowanie polskiej przedsiębiorczości oraz handlu niezależnego.
Grupa to również organizator znanych sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich takich jak: ABC, Groszek, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben. Firma, w oparciu o placówki franczyzowe i własne, rozwija Delikatesy Centrum – największą sieć supermarketów w Polsce.
ABC to największa ogólnopolska sieć sklepów prowadzona przez Grupę Eurocash w ramach systemu partnerskiego, opartego na zasadach franczyzy. W ciągu ponad 20 lat sieć stała się znaną i lubianą marką sklepów wśród Polaków, zdobywając bardzo wysoką pozycję w tym segmencie sprzedaży. Obecnie do sieci należy ponad 9000 sklepów w całej Polsce. Co 8. sklep małego formatu należy do sieci sklepów ABC. Sieć ABC daje właścicielom sklepów możliwość korzystania z gotowego modelu prowadzenia sklepu. Oferujemy pełne wsparcie marketingowe, organizacyjne oraz preferencyjne warunki zakupowe w hurtowniach Eurocash Cash & Carry - 180 hurtowni w całej Polsce oraz na stronie www.eurocash.pl. Właściciele sklepów posiadają pełną swobodę działania i organizowania swojego biznesu. W myśl hasła „Z nami Ty jesteś marką”. Dzięki temu oferta jest idealnie dopasowana do lokalnych potrzeb konsumenta. Sklepy ABC są zawsze blisko - niemal 7 milionów klientów ma do nich maksymalnie kwadrans na piechotę od swojego domu! Bliskość, wygoda i oszczędność - nie tylko czasu.
www.noweabc.pl
www.linkedin.com/company/abcsklepy
4 grudnia w Warszawie miało miejsce uroczyste otwarcie 500. sklepu sieci ABC w nowym koncepcie. Grupa Eurocash rozpoczęła proces rebrandingu sieci ABC we wrześniu 2020 roku. Sklepy zyskały nowoczesny wizerunek i reprezentują najwyższe standardy, dopasowane do obecnych trendów rynkowych. W 2021 r. proces rebrandingu obejmie łącznie 700 sklepów.
Proces zmian obejmuje zarówno nowe placówki, jak i remodeling obecnych sklepów. Siłą marki ABC jest niezależny właściciel sklepu, dlatego w procesie rebrandingu wspólnie zostaje wypracowana indywidualna nazwa sklepu, która wskazuje na właściciela, miejsce prowadzenia działalności lub na charakterystykę sklepu, jak w przypadku tego zlokalizowanego w Warszawie, działającego pod nazwą „Pełna Lodówka”.
– Obok indywidualnej nazwy znajduje się nowe logo ABC, które podkreśla właścicielskość niezależnych sklepów lokalnych. W ramach współpracy w systemie partnerskim ABC wspieramy właścicieli sklepów, przygotowując i realizując indywidualny projekt wizualizacji zewnętrznej. Dodatkowo właściciel decyduje jak będzie wyglądało wnętrze jego sklepu i wybiera, z których z zaproponowanych przez nas rozwiązań będzie chciał skorzystać i w jakim zakresie. W rezultacie każdy sklep sieci jest inny i ma swój unikalny charakter – wyjaśnia Tomasz Michalewicz, Dyrektor Sieci ABC.
Nowoczesny wizerunek ABC to nowa, spójna komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna sklepu, która zastąpiła dotychczasową, stosowaną od ponad 20 lat. Otwarty w grudniu w Warszawie 500. sklep ABC, zyskał nowy szyld i logo, drzwi wejściowe z czytelną komunikacją oraz przejrzyste witryny sklepowe, na których zostały podkreślone indywidualne atuty sklepu. Z kolei nowa organizacja przestrzeni wewnątrz sklepu to m.in. nowa lada sprzedażowa, strefa cafe z dużym wyborem produktów na wynos, regał na pieczywo oraz zieleniak, czyli świeże owoce i warzywa. W regałach chłodniczych znaleźć można wędliny i sery na wagę, wyroby garmażeryjne oraz cukiernicze od lokalnych dostawców.
Wszystkie zmiany w nowym koncepcie ABC służą zwiększaniu wygody klienta, podkreślają siłę marki i wysuwają na pierwszy plan właścicieli lokalnych sklepów. Co istotne, mają również bezpośredni wpływ na wzrost sprzedaży. Nowa odsłona sklepów ABC jest jeszcze bardziej skupiona wokół idei promowania lokalnych dostawców i produktów.
ABC jest największą organizowaną przez Grupę Eurocash ogólnopolską siecią sklepów prowadzonych w ramach systemu partnerskiego, obejmującego ponad 9 000 placówek. W ramach współpracy właściciele sklepów posiadają pełną swobodę działania i organizowania swojego biznesu. W myśl hasła „Z nami Ty jesteś marką”. Dzięki temu oferta jest idealnie dopasowana do lokalnych potrzeb konsumenta.
Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją żywności i innych produktów szybkozbywalnych (FMCG). Spółka współpracuje z ponad 90 tys. klientów, z których aż 70 tys. stanowią niezależni przedsiębiorcy prowadzący lokalne sklepy detaliczne w całej Polsce, których Eurocash wspiera w obszarze dystrybucji, marketingu, nowych technologii i edukacji. Misją Grupy - od 26 lat jej istnienia na rynku - jest umacnianie i promowanie polskiej przedsiębiorczości oraz handlu niezależnego.
Grupa to również organizator znanych sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich takich jak: ABC, Groszek, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben. Firma, w oparciu o placówki franczyzowe i własne, rozwija Delikatesy Centrum – największą sieć supermarketów w Polsce.
Spróbuj wyszukać ponownie.