Grupa Eurocash wprowadza na rynek nową markę karmy dla psów i kotów TULA. To nowa, mięsna marka karm, o składzie stworzonym z myślą o w pełni zbilansowanym żywieniu Twojego czworonożnego przyjaciela. Od 21 lutego oferta TULI będzie dostępna w hurtowniach Eurocash Cash&Carry, na platformie eurocash.pl oraz w wybranych sklepach współpracujących z Grupą.
Oferta nowej marki obejmuje aż 15 produktów karmy suchej oraz mokrej dla psów i kotów. W bogatym portfolio znaleźć można propozycje m.in. z kurczakiem, jagnięciną, wołowiną, wieprzowiną czy łososiem. Co ważne, produkty zostały bardzo wysoko ocenione w badaniach konsumenckich. Większość produktów marki TULA uzyskała bardzo dobre wyniki w testach smaku: przykładowo karma sucha dla psów z wołowiną i warzywami osiągnęła wynik 89% w kategorii ,,Chęć spożycia karmy przez psa”, a w ocenie ogólnej i zamiarze jej zakupu zdobyła po 72%[1].
Mięsny skład, prosty design
Produkty TULA to nie tylko różnorodne warianty smakowe, ale i propozycja karmy w pełni zbilansowanej. TULA jest dostępna w wielu ciekawych wersjach smakowych, w postaci suchej i mokrej karmy. W karmach TULI (w wybranych rodzajach) znajdują się też warzywa, zioła, owoce, witaminy oraz mikroskładniki. W karmie w saszetkach znaleźć można np. inulinę – prebiotyk, który wspomaga układ pokarmowy zwierząt. Karma sucha zawiera natomiast witaminę D3 dla mocnych kości i zdrowych zębów oraz witaminę E, która wspiera układ odpornościowy psów i kotów.
Opakowania produktów nowej marki wyróżniają się na półce nowoczesnym designem i wyrazistymi, lecz naturalnymi odcieniami zieleni i brązu. Zdjęcia, na których widzimy relacje zwierząt z opiekunami, budzą pozytywne, ciepłe emocje. Osią projektu jest nowoczesny, czytelny logotyp i hasło „TULA – troskliwi z natury”, do którego nawiązuje szata graficzna marki.
– Zależało nam na stworzeniu marki, która odpowie na potrzeby nawet najbardziej wymagających właścicieli zwierząt. Właśnie taka jest TULA: jakościowa, zdrowa, ale też pełna bliskości i pozytywnych emocji. Główny przekaz marki skupia się na relacji właściciela z jego zwierzęciem oraz na promowaniu długiego oraz zdrowego życia psów i kotów przy boku ich opiekunów. Jestem przekonana, że nasze produkty wprowadzą nowość i świeżość do kategorii pet food, a TULA szybko zostanie marką pierwszego wyboru dla wielu właścicieli zwierząt – mówi Anna Gorzelańczyk, Dyrektor Działu Marki Własnej Grupy Eurocash.
TULA powstała na bazie analizy potrzeb opiekunów psów i kotów oraz w konsultacji z właścicielami sklepów współpracujących z Eurocash. Populacja psów i kotów w naszym kraju wynosi już ponad 14 mln. Obecnie ok. 40% właścicieli karmi zwierzęta gotowymi karmami, przede wszystkim ze względu na wygodę i oszczędność czasu. Rynek karmy dla zwierząt w Polsce w ubiegłym roku wart był już niemal 3 mld zł i stale dynamicznie się rozwija. Tylko w okresie epidemii, porównując rok 2021 do 2019, wartość kategorii wzrosła o niemal 20%[2]. Wg szacunków GfK w ciągu najbliższych 4-5 lat asortyment karm dla zwierząt będzie w pierwszej 10-tce najchętniej kupowanych produktów w kategorii FMCG.
To kolejna marka własna Grupy, która podnosi atrakcyjność asortymentu oraz konkurencyjność lokalnych sklepów. Co więcej, zapewnia konsumentom w całej Polsce łatwiejszy dostęp do jakościowej karmy dla zwierząt: z dobrym składem i w przystępnej cenie.
Oferta TULA od 21 lutego będzie dostępna w hurtowniach Eurocash Cash&Carry, na platformie eurocash.pl oraz w wybranych sklepach korzystających z oferty Eurocash.
[1] Testy smakowitości zostały wykonane przez laboratorium akredytowane na grupie 40 respondentów.
[2] NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Wartość sprzedaży kategorii Pet Food w 2021 w rynku Total Poland i zmiana wartości wobec roku 2019
Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją żywności i innych produktów szybkozbywalnych (FMCG). Spółka współpracuje z ponad 90 tys. klientów, z których aż 70 tys. stanowią niezależni przedsiębiorcy prowadzący lokalne sklepy detaliczne w całej Polsce, których Eurocash wspiera w obszarze dystrybucji, marketingu, nowych technologii i edukacji. Misją Grupy - od 26 lat jej istnienia na rynku - jest umacnianie i promowanie polskiej przedsiębiorczości oraz handlu niezależnego.
Grupa to również organizator znanych sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich takich jak: ABC, Groszek, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben. Firma, w oparciu o placówki franczyzowe i własne, rozwija Delikatesy Centrum – największą sieć supermarketów w Polsce.
Podobne artykuły