Po sukcesach poprzednich edycji plebiscytu „Herosi Przedsiębiorczości” i „Lokalni Herosi”, Grupa Eurocash po raz kolejny zaprasza do udziału w programie wspierającym aktywnych przedsiębiorców, właścicieli lokalnych sklepów, w rozwoju ich biznesu. Hasło tegorocznej akcji to „Herosi Innowacyjności”. Innowacyjność rozumiana jest tutaj jako usprawnienie biznesu lub pozytywną zmianę w jego otoczeniu. Masz pomysł na rozwiązania, które mogą ułatwić klientom codzienne zakupy, a Tobie prowadzenie sklepu? Zgłoś swój pomysł już dziś! .! Łączna pula nagród w konkursie wynosi 1 mln złotych, a najwyższy grant to 100 000 złotych. Ambasadorami akcji są osoby znane z mediów Katarzyna Dowbor, Zbigniew Urbański i Przemysław Talkowski. Wejdź na stronę www.herosiprzedsiebiorczosci.pl i skorzystaj z generatora wniosków, dzięki któremu złożysz swoją aplikację w dwóch prostych krokach!
Innowacyjność dziś to dużo więcej niż najnowsze technologie. To przede wszystkim dopasowanie rozwiązań do potrzeb prowadzonego przez przedsiębiorców biznesu, dzięki którym możliwy jest rozwój sklepu oraz podniesienie satysfakcji klientów. Pomysły, które otrzymaliśmy od naszych uczestników w poprzedniej edycji konkursu zainspirowały nas do tego, aby tegoroczną edycję konkursu zadedykować właśnie pojmowanej szeroko innowacyjności.
- To kolejna odsłona projektu Herosi. Sukces projektów Herosi Przedsiębiorczości i Lokalni Herosi pokazuje nam, że inicjatywy prospołeczne cieszą się dużym zainteresowaniem przedsiębiorców, którzy chętnie angażują się nie tylko w rozwój własnego biznesu, ale i w życie lokalnych społeczności - mówi Marta Gampf, pomysłodawca akcji i Dyrektor Marketingu w Grupie Eurocash. - Warto przypomnieć, że w poprzednich edycjach udział wzięło łącznie ponad 500 przedsiębiorców.
Trzy drogi do wygranej
Projekty można zgłaszać w jednej z trzech kategorii tematycznych. Każdą z nich reprezentuje jeden dedykowany ambasador.
Pierwszą kategorią - Zmieniam świat lokalnie - opiekuje się Katarzyna Dowbor, dziennikarka i prezenterka telewizyjna. Kategoria została stworzona dla przedsiębiorców angażujących się w życie lokalnej społeczności, którzy chcą wprowadzić pozytywną zmianę w otoczeniu sklepu.
Inwestuję w technologię to kategoria dla osób, które śledzą najnowsze rozwiązania w branży handlowej, podążają za nowinkami technologicznymi i właśnie taką innowację chcą wprowadzić w swoim sklepie. Ambasadorem jest Zbigniew Urbański, dziennikarz technologiczny i prezenter telewizyjny.
Stawiam na praktyczne rozwiązania zakłada projekty, które wpłyną na usprawnienie pracy w sklepie i doświadczenia jego klientów., Ambasadorem kategorii jest znany dziennikarz biznesowy i społeczny - Przemysław Talkowski.
Swoje innowacje przedsiębiorcy mogą zgłaszać w jednej z trzech kategorii na stronie akcji. Jury konkursu, złożone z niezależnych ekspertów i ambasadorów akcji, wybierze ponad 50 projektów, które otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartość 1 mln złotych – 1 nagroda w wysokości do 100 000 zł, 3 nagrody do 50 000 zł oraz 50 nagród do 15 000 zł.
- Po sukcesie poprzednich edycji Herosów postanowiliśmy kontynuować akcję i dać przedsiębiorcom możliwość wprowadzania innowacji, które realnie odpowiedzą na potrzeby i oczekiwania ich klientów. W poprzedniej edycji postawiliśmy na działania skierowane do lokalnych społeczności m.in. poprzez zaangażowanie organizacji pożytku publicznego. Teraz zachęcamy właścicieli sklepów do zgłaszania do konkursu projektów, które wprowadzą zmiany nie tylko w okolicy, ale także w samych sklepach, co przysłuży się konsumentom – mówi Marta Gampf, Dyrektor Marketingu w Grupie Eurocash. Wierzymy, że niezależni przedsiębiorcy doskonale znają swoje bliskie otoczenie i wiedzą, jak ulepszać i rozwijać swój biznes - dodaje.
Zbieranie zgłoszeń potrwa do 14 lipca 2019 roku. Projekty, które przejdą weryfikację formalną, zostaną poddane ogólnopolskiemu głosowaniu na stronie www.herosiprzedsiebiorczosci.pl, które ruszy w pierwszej połowie września Po tym etapie wszystkie inicjatywy zostaną ocenione przez Jury,a ocena końcowa wniosku będzie sumą punktów za poparcie społeczne (punkty z internetowego głosowania) oraz za biznesowy potencjał pomysłu. Zwycięskie pomysły zostaną ogłoszone 24 września 2019 roku podczas Kongresu Akademii Umiejętności w Łodzi.
Szczegółowe informacje o akcji „Herosi Innowacyjności” oraz regulamin znajdują się na stronie www.herosiprzedsiebiorczosci.pl.
Podobne artykuły