Wykorzystujemy pliki cookies do zapamiętania ustawień i preferencji użytkownika.
Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Jeśli się nie zgadzasz, możesz w swojej przeglądarce wyłączyć zgodę na ich przechowywanie.

I Ty zostań Herosem Innowacyjności!

Po sukcesach poprzednich edycji plebiscytu „Herosi Przedsiębiorczości” i „Lokalni Herosi”, Grupa Eurocash po raz kolejny zaprasza do udziału w programie wspierającym aktywnych przedsiębiorców, właścicieli lokalnych sklepów, w rozwoju ich biznesu. Hasło tegorocznej akcji to „Herosi Innowacyjności”. Innowacyjność rozumiana jest tutaj jako usprawnienie biznesu lub pozytywną zmianę w jego otoczeniu. Masz pomysł na rozwiązania, które mogą ułatwić klientom codzienne zakupy, a Tobie prowadzenie sklepu?  Zgłoś swój pomysł już dziś! .! Łączna pula nagród w konkursie wynosi 1 mln złotych, a najwyższy grant to 100 000 złotych. Ambasadorami akcji są osoby znane z mediów Katarzyna Dowbor, Zbigniew Urbański i Przemysław Talkowski. Wejdź na stronę www.herosiprzedsiebiorczosci.pl i skorzystaj z generatora wniosków, dzięki któremu złożysz swoją aplikację w dwóch prostych krokach!

Innowacyjność dziś to dużo więcej niż  najnowsze technologie. To przede wszystkim dopasowanie rozwiązań do potrzeb prowadzonego przez przedsiębiorców biznesu, dzięki którym możliwy jest rozwój sklepu oraz podniesienie satysfakcji klientów. Pomysły, które otrzymaliśmy od naszych uczestników w poprzedniej edycji konkursu zainspirowały nas do tego, aby tegoroczną edycję konkursu zadedykować właśnie pojmowanej szeroko innowacyjności.

- To kolejna odsłona projektu Herosi. Sukces projektów Herosi Przedsiębiorczości i Lokalni Herosi pokazuje nam, że inicjatywy prospołeczne cieszą się dużym zainteresowaniem przedsiębiorców, którzy chętnie angażują się nie tylko w rozwój własnego biznesu, ale i w życie lokalnych społeczności - mówi Marta Gampf, pomysłodawca akcji i Dyrektor Marketingu w Grupie Eurocash. - Warto przypomnieć, że w poprzednich edycjach udział wzięło łącznie ponad 500 przedsiębiorców.

Trzy drogi do wygranej

Projekty można zgłaszać w jednej z trzech kategorii tematycznych. Każdą z nich reprezentuje jeden dedykowany ambasador.

Pierwszą kategorią - Zmieniam świat lokalnie - opiekuje się Katarzyna Dowbor, dziennikarka i prezenterka telewizyjna. Kategoria została stworzona dla przedsiębiorców angażujących się w życie lokalnej społeczności, którzy chcą wprowadzić pozytywną zmianę w otoczeniu sklepu.

Inwestuję w technologię to kategoria dla osób, które śledzą najnowsze rozwiązania w branży handlowej, podążają za nowinkami technologicznymi i właśnie taką innowację chcą wprowadzić w swoim sklepie. Ambasadorem jest Zbigniew Urbański, dziennikarz technologiczny i prezenter telewizyjny.

Stawiam na praktyczne rozwiązania zakłada projekty, które wpłyną na usprawnienie pracy w sklepie i  doświadczenia jego klientów., Ambasadorem kategorii jest znany dziennikarz biznesowy i społeczny - Przemysław Talkowski.

Swoje innowacje przedsiębiorcy mogą zgłaszać w jednej z trzech kategorii na stronie akcji. Jury konkursu, złożone z niezależnych ekspertów i ambasadorów akcji, wybierze ponad 50 projektów, które otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartość 1 mln złotych – 1 nagroda w wysokości do 100 000 zł, 3 nagrody do 50 000 zł oraz 50 nagród do 15 000 zł.

- Po sukcesie poprzednich edycji Herosów postanowiliśmy kontynuować akcję i dać przedsiębiorcom możliwość wprowadzania innowacji, które realnie odpowiedzą na potrzeby i oczekiwania ich klientów. W poprzedniej edycji postawiliśmy na działania skierowane do lokalnych społeczności m.in. poprzez zaangażowanie organizacji pożytku publicznego. Teraz zachęcamy właścicieli sklepów do zgłaszania do konkursu projektów, które wprowadzą zmiany nie tylko w okolicy, ale także w samych sklepach, co przysłuży się konsumentommówi Marta Gampf, Dyrektor Marketingu w Grupie Eurocash. Wierzymy, że niezależni przedsiębiorcy doskonale znają swoje bliskie otoczenie i wiedzą, jak ulepszać i rozwijać swój biznes - dodaje.

Zbieranie zgłoszeń potrwa do 14 lipca 2019 roku. Projekty, które przejdą weryfikację formalną, zostaną poddane ogólnopolskiemu głosowaniu na stronie www.herosiprzedsiebiorczosci.pl, które ruszy w pierwszej połowie września Po tym etapie wszystkie inicjatywy zostaną ocenione przez Jury,a ocena końcowa wniosku będzie sumą punktów za poparcie społeczne (punkty z internetowego głosowania) oraz za biznesowy potencjał pomysłu. Zwycięskie pomysły zostaną ogłoszone 24 września 2019 roku podczas Kongresu Akademii Umiejętności w Łodzi.

Szczegółowe informacje o akcji „Herosi Innowacyjności” oraz regulamin znajdują się na stronie www.herosiprzedsiebiorczosci.pl.

Jak obliczyć wysokość składki ZUS?
Jak obliczyć wysokość składki ZUS?
16-10-2019

Odprowadzanie składek na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych jest obowiązkiem każdej osoby prowadzącej działalność gospodarczą. Składki dotyczą ubezpieczenia zdrowotnego oraz społecznego (emerytury i renty). Dodatkowo jeśli płacimy pełną składkę ZUS, ponosimy koszt składki na Fundusz Pracy. Przeds...

Czytaj więcej →
Grupa Eurocash przedstawia wizję handlu przyszłości i motywuje do wprowadzania zmian
Grupa Eurocash przedstawia wizję handlu przyszłości i motywuje do wprowadzania zmian
03-10-2019

24 września 2019 r. w Atlas Arenie w Łodzi, odbył się IV Kongres Przedsiębiorców Polskiego Handlu, organizowany przez Akademię Umiejętności Eurocash. Kongres zgromadził 5 tys. właścicieli i pracowników sklepów spożywczych zrzeszonych w sieciach franczyzowych i partnerskich Grupy Eurocash. To najbard...

Czytaj więcej →
Top 5 innowacji w handlu, czyli jak dostosować swój sklep do potrzeb współczesnego konsumenta
Top 5 innowacji w handlu, czyli jak dostosować swój sklep do potrzeb współczesnego konsumenta
30-09-2019

Od lat prowadzisz swój biznes i pewnie nie raz zadawałeś sobie pytanie: co jeszcze mogę zrobić, aby pozyskać nowych klientów? Twój sklep znajduje się blisko ich domu, szkoły, miejsca pracy. Zazwyczaj posiada asortyment, który zaspokaja ich podstawowe potrzeby. Współczesny konsument jest bardziej...

Czytaj więcej →

Chcesz wiedzieć więcej?

×

Witaj!
Chcesz być na bieżąco?

Zostaw adres mailowy, raz w miesiącu będziemy Cię informować co nowego słychać w świecie handlu!

Uzupełnienie powyższego pola stanowi zgodę na otrzymywanie od Eurocash S.A. z siedzibą w Komornikach newslettera zawierającego treści marketingowe dotyczące Eurocash S.A. oraz spółek z Grupy Kapitałowej Eurocash.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Eurocash S.A. z siedzibą w Komornikach, ul. Wiśniowa 11, 62-052 Komorniki. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, a także w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora.W razie wyrażenia stosownej zgody Pani/Pana dane będą przetwarzane także w celu kierowania do Pani/Panna treści marketingowych w wybranej formie. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Pani/Panu prawach, znajduje się w Polityce Prywatności.

Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę mogę odwołać poprzez wiadomość na adres: Marketing.Grupy@eurocash.pl