Korzystając ze tej strony internetowej, bez zmian konfiguracji przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookie w Twoim urządzeniu końcowym. Za pomocą plików cookie zbierane są informacje, które mogą stanowić dane osobowe. W takim wypadku są one przetwarzane w celach marketingowych, a także w celu poprawy jakości usług oraz w celach analitycznych. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookie. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o przysługujących Pani/Panu prawach, znajduje się w naszej Polityce Prywatności
Lepsze życie, dzięki odpowiedzialnemu biznesowi

Lepsze życie, dzięki odpowiedzialnemu biznesowi

Grupa Eurocash, jako jedyna firma z Polski, razem z 26 innymi przedsiębiorstwami zrzeszonymi w międzynarodowej organizacji Consumer Goods Forum, zaangażowała się w projekt filmowy „Better Lives Through Better Business” (tłum. Lepsze życie, dzięki odpowiedzialnemu biznesowi) wyprodukowany przez BBC StoryWorks Commercial Productions. Jego celem jest pokazanie w jaki sposób firmy funkcjonujące na rynku produkcji, przetwórstwa, dystrybucji i handlu żywności, przyczyniają się do poprawy jakości życia ludzi. Film o Grupie Eurocash pokazuje widzom na całym świecie, ile polska gospodarka zawdzięcza niezależnym detalistom, którzy zapewniają zatrudnienie tysiącom ludzi, płacą swoje podatki w miejscach zamieszkania lub prowadzenia działalności, umożliwiają regionalnym producentom sprzedaż ich produktów na szeroką skalę. Właśnie tak – w rozumieniu Grupy Eurocash – wygląda biznes odpowiedzialny społecznie, który dba o dobrobyt lokalnej społeczności, partnersko wspiera rozwój przedsiębiorczości i rozwija się harmonijnie razem z nią. Tak silny handel niezależny to ewenement na skalę całej Europy, a wspieranie jego rozwoju i pozycji jest od 26 lat misją Grupy Eurocash, co podkreśla Luis Amaral – jeden z bohaterów filmu wyprodukowanego przez BBC StoryWorks:

Właśnie na tym polega działalność Eurocash. To zapewnianie skali i możliwości jakie mają duże sklepy – mniejszym, należącym do niezależnych właścicieli placówkom, przy jednoczesnym zachowaniu tego wszystkiego, co konsumenci najbardziej cenią w tych lokalnych sklepach.

Lepsze życie, dzięki odpowiedzialnemu biznesowi