Branżowe podstawy. Jakie są klasyczne techniki zwiększania sprzedaży w sklepie?

Branżowe podstawy. Jakie są klasyczne techniki zwiększania sprzedaży w sklepie?

Czy Twój sklep na pewno dostosowany jest do upodobań klientów? Chociaż te zmieniają się niezwykle dynamicznie, pewne przyzwyczajenia, ujęte w marketingowych podręcznikach, są wciąż aktualne. Sprawdź, czy układ półek i produktów, a także promocje w Twojej placówce są zgodne z podstawowymi branżowymi praktykami. Z poniższego tekstu dowiesz się także o mniej oczywistych zachowaniach klientów – wykorzystaj tę wiedzę przy kolejnym remanencie!

Zacznijmy od merchandasingu

Merchandising to działalność marketingowa, polegająca na odpowiednim zaprojektowaniu układu sklepu, a także eksponowaniu artykułów na półkach czy wieszakach tak, by sprzyjały one zwiększeniu sprzedaży w lokalu[4].

Fundacja rodzinna – w życie wchodzi nowa ustawa dla przedsiębiorców
Fundacja rodzinna – w życie wchodzi nowa ustawa dla przedsiębiorców
23-05-2023

Na początku tego roku ogólna liczba sklepów działających w sektorze spożywczym wynosiła aż 198 501[1], z uwzględnieniem placówek niewyspecjalizowanych. Wielu właścicieli znajduje się w takim momencie rozwoju biznesu, w którym pojawia się pytanie o przekazanie firmy i jej dalsze losy. Pomocą w przepr...

Czytaj więcej →
Jaki był ten rok dla handlu? Podsumujmy 2022 r.
Jaki był ten rok dla handlu? Podsumujmy 2022 r.
04-01-2023

Styczeń to dobry moment, aby podsumować miniony rok i zastanowić się, co może przynieść ten nadchodzący. Z jakimi wyzwaniami przyszło zmierzyć się przedsiębiorcom? Jak zmieniły się zachowania konsumenckie? Jakie produkty zyskały na popularności? Zobacz nasze podsumowanie 2022 r. w handlu. W 2022...

Czytaj więcej →
Wzrost cen żywności – co aktualnie się na niego składa?
Wzrost cen żywności – co aktualnie się na niego składa?
21-03-2022

O znacznym wzroście cen żywności w Polsce mówiło się już od kilku miesięcy. Teraz, w obliczu rosyjskiej agresji na Ukrainę, będzie jeszcze drożej. Składać się na to będzie kilka czynników. Z poniższego artykułu dowiesz się, co dokładnie i w jaki sposób będzie kształtować wartość paragonów w najbliżs...

Czytaj więcej →

Chcesz wiedzieć więcej?

×

Witaj!
Chcesz być na bieżąco?

Zostaw adres mailowy, raz w miesiącu będziemy Cię informować co nowego słychać w świecie handlu!

Uzupełnienie powyższego pola stanowi zgodę na otrzymywanie od Eurocash S.A. z siedzibą w Komornikach newslettera zawierającego treści marketingowe dotyczące Eurocash S.A. oraz spółek z Grupy Kapitałowej Eurocash.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Eurocash S.A. z siedzibą w Komornikach, ul. Wiśniowa 11, 62-052 Komorniki. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, a także w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora.W razie wyrażenia stosownej zgody Pani/Pana dane będą przetwarzane także w celu kierowania do Pani/Panna treści marketingowych w wybranej formie. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Pani/Panu prawach, znajduje się w Polityce Prywatności.

Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę mogę odwołać poprzez wiadomość na adres: Marketing.Grupy@eurocash.pl