06.02.2017 10:00

Piwne Terytoria – nowy koncept, który zrewolucjonizuje sprzedaż piwa w sklepach spożywczych

Piwne Terytoria to najnowszy projekt Grupy Eurocash i pierwsze w Polsce kompleksowe rozwiązanie do sprzedaży piw rzemieślniczych w niezależnych sklepach spożywczych. Właśnie rozpoczął się test projektu, który obejmie obszar województwa mazowieckiego, a do końca roku Piwne Terytoria będzie można odnaleźć w sklepach w całej Polsce.

Piwa rzemieślnicze to najszybciej rosnący segment rynku piw w Polsce. Jego sprzedaż w sklepach spożywczych napotyka jednak na trudności wynikające m.in. z dużej liczby małych dostawców oraz mnogości piwnych stylów, dlatego też obecnie piwa rzemieślnicze oferowane są głównie w sklepach specjalistycznych.

Jako pierwsi w Polsce oferujemy całościowe rozwiązanie wprowadzające tę kategorię do handlu niezależnego. Piwne Terytoria to starannie dobrany asortyment, ekspozycja połączona z nawigacją konsumencką oraz wsparcie marketingowo-edukacyjne. To narzędzie, które powinno umocnić pozycję niezależnych sklepów spożywczych wobec dyskontów i sklepów wielkopowierzchniowych, a także dać możliwość zwiększenia rentowności naszych klientów w niezwykle konkurencyjnej kategorii piwa – powiedziała Magdalena Chwieduk z Eurocash, kierownik projektu.

Piwne Terytoria to koncept sklepu-w-sklepie oferowany docelowo wszystkim klientom Grupy Eurocash. Właśnie rozpoczął się test projektu, który obejmie teren województwa mazowieckiego. Pierwsze Piwne Terytoria zostały otwarte w sklepie abc przy ul. Senatorskiej 2 w Warszawie (sklep ten został otwarty w sierpniu 2016 r. jako pierwszy sklep abc w nowym formacie „city” dedykowanym do centrów dużych miast). Po fazie testów i dopracowaniu konceptu, projekt będzie rozwijany w całym kraju.

Inny, podobny koncept Grupy Eurocash – Faktoria Win, czyli specjalna sekcja z winem, stworzona w taki sposób, aby ułatwić podejmowanie decyzji podczas kupowania wina na różne okazje – zrewolucjonizował sprzedaż tej kategorii produktów w małych i średnich sklepach, jednocześnie istotnie przyczyniając się do znaczącego wzrostu sprzedaży win stołowych w sklepach małoformatowych. Dziś Faktorię Win można odnaleźć w ponad 4 tysiącach niezależnych sklepów w całej Polsce.

               
                   

Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych oraz wsparciem marketingowym dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają ponad 14 tysięcy niezależnych sklepów działających pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep czy Gama.

           

Podobne artykuły