07.06.2021 12:00

Grupa Eurocash ma już ponad 600 zgłoszeń do projektu Herosi Polskiej Przedsiębiorczości. Zapisy trwają tylko do 15 czerwca

„Herosi Polskiej Przedsiębiorczości” to coroczny, ogólnopolski konkurs skierowany do właścicieli lokalnych sklepów detalicznych współpracujących z Grupą Eurocash. Jeszcze do 15 czerwca można zgłaszać kandydatury detalistów, którzy zdaniem ich klientów lub współpracowników zasługują na takie wyróżnienie. Spośród nadesłanych zgłoszeń internauci i niezależne jury wybierze 100 laureatów. Na zwycięzców czekają nagrody o łącznej wartości niemal 700 tys. zł.

- W tegorocznej edycji konkursu już w jego nazwie „Herosi Polskiej Przedsiębiorczości – doceniamy właścicieli lokalnych sklepów” widać, jaki przyświeca nam cel. Chcemy docenić i nagrodzić niezależnych przedsiębiorców i ich zaangażowanie w codzienną pracę. Wyróżnimy właścicieli lokalnych sklepów, których cechuje duża odwaga biznesowa, motywacja do rozwoju, innowacyjność, wytrwałość w działaniu i odpowiedzialność za innych. Te cechy mają przełożenie na prowadzone przez nich sklepy, które wyróżniają się na lokalnym rynku. Są nowoczesne, mają obsługę klienta na bardzo wysokim poziomie i są ważną częścią społeczności. Konsumenci to dostrzegają, dlatego też sami chętnie zgłaszają przedsiębiorców do naszego konkursu – mówi Marta Gampf, Dyrektor Marketingu Grupy Eurocash.

W tym roku, tradycyjnie już, w konkursie przewidziana jest bardzo atrakcyjna pula nagród: 75 wyróżnień wysokości 7 500 zł oraz 25 nagród po 5 000 zł każda. Środki z wygranej można przeznaczyć na dowolny cel. Do tej pory po tytuł Herosa Polskiej Przedsiębiorczości zgłosiło się  ponad 600 przedsiębiorców, z czego najwięcej z nich to detaliści prowadzący sklepy ABC.

Obecnie, jeszcze do 15 czerwca, trwa etap przyjmowania zgłoszeń poprzez stronę internetową www.herosiprzedsiebiorczosci.pl. Znajdujący się na niej formularz zgłoszeniowy może wypełnić sam przedsiębiorca lub dowolna osoba, która chce zgłosić jego kandydaturę: współpracownik, klient, członek rodziny. Zgłoszeń można dokonywać w jednej z pięciu konkursowych kategorii:

  • Odwaga biznesowa: osoby z tej kategorii podejmują odważne ruchy w prowadzonym przez siebie biznesie. Przedsiębiorcy nie zważają na przeciwności, które z pozoru mogą stanowić przeszkodę do osiągnięcia sukcesu w ich działalności, takie jak np. otwarcie sklepu w pobliżu konkurencji.
  • Motywacja do rozwoju: to kategoria dla osób, które wykazują się determinacją w swoich działaniach. Edukują siebie i personel, ewentualnie korzystają z takich rozwiązań jak np.: szkolenia i kursy organizowane przez Akademię Umiejętności Eurocash, studia na dedykowanym kierunku Akademii Umiejętności i Szkoły Głównej Handlowej, konferencje. Wdrażają promowane przez Grupę Eurocash koncepty specjalistyczne lub nowoczesne udogodnienia.
  • Innowacyjność: kategoria dla osób, które wdrażają własne pomysły, inicjują praktyczne rozwiązania, które w znaczącym stopniu przyczyniają się do ulepszenia i/lub unowocześnienia ich sklepu. Innowacyjność pojmujemy w tym przypadku jako wdrażanie rozwiązań nie tylko technologicznych, ale także praktycznych, np.: rozbudowa parkingu, zakup krajalnicy do wędlin etc.
  • Wytrwałość w działaniu: W tej kategorii nagradzamy przedsiębiorców, którzy (często mimo wielu przeciwności) działają na rynku detalicznym od wielu lat. Niezależnie od okoliczności utrzymują swój biznes na stabilnym poziomie. Ich ślad na rynku detalicznym jest i będzie trwały.
  • Odpowiedzialność za innych: dla przedsiębiorców, którzy podjęli w przeszłości działania ukierunkowane na cele pozabiznesowe, mające znaczenie dla ich bliskiego otoczenia. Regularnie wspierają inicjatywy społeczne, aktywnie uczestniczą w życiu społeczności (nie tylko poprzez wsparcie finansowe), uwzględniają dobro otoczenia, działają w trakcie epidemii poprzez np. zbiórki dla medyków czy wprowadzanie własnych dodatkowych zabezpieczeń w sklepie.

 

Zweryfikowane pod kątem autentyczności zgłoszenia - profile przedsiębiorców zostaną opublikowane na stronie konkursowej. Następnie będą oceniane przez Jury. Jednocześnie (niezależnie od oceny Jurorów) internauci mogą codziennie – od 1 lipca do 14 sierpnia - oddać głos na swojego ulubionego właściciela sklepu. Spośród głosujących wylosowane zostaną nagrody rzeczowe. Lista wyróżnionych zostanie opublikowana już 26 sierpnia, a nagrody wręczone podczas zaplanowanego na 29 września Kongresu Akademii Umiejętności Eurocash.

Więcej informacji o konkursie na stronie www.herosiprzedsiebiorczosci.pl

               
                   

Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych oraz wsparciem marketingowym dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają ponad 16 tysięcy niezależnych sklepów działających pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep czy Gama.

           

Podobne artykuły