23.07.2019 09:45

Duży Ben z piwami na wyłączność!

Do oferty Dużego Bena, stworzonej przez Grupę Eurocash sieci marketów alkoholowych, trafiły właśnie dwa rodzaje piwa, które dostępne będą tylko i wyłącznie w sklepach tej marki. Piwo pszeniczne „No PSZEcież” i APA „SatrAPA” warzy dla Dużego Bena jeden z największych browarów rzemieślniczych w Polsce – Inne Beczki.

– Niedawno świętowaliśmy otwarcie 50. placówki i wejście na Dolny Śląsk. Dzisiaj natomiast celebrujemy premierę dwóch nowych piw warzonych przez Inne Beczki specjalnie na zlecenie Dużego Bena – mówi Daniel Nowaczyk, brand manager Dużego Bena. Wprowadzenie do naszej oferty piw na wyłączność to odpowiedź na potrzeby naszych klientów, szczególnie tych najbardziej wymagających i poszukujących nowych smaków. Stanowią oni już ok. 20% naszych klientów. To właśnie z myślą o nich, postanowiliśmy pójść o krok dalej i dać im samym możliwość udziału w tym procesie tworzenia nowych produktów. To oni w formie głosowania na Facebooku zdecydowali o ich nazwie. Tak powstało piwo pszeniczne, niefiltrowane „No PSZEcież” i APA „SatrAPA”.

– Warto odnieść się również krótko do walorów smakowych tych piw i ich receptury. Bazą dla nich są regularne style pszeniczne i APA ważone przez browar Inne Beczki. Jednak dodatkowo piwa te zostały udoskonalone tak, by zapewnić konsumentom jeszcze większe poczucie świeżości i rześkości, szczególnie w upalne dni. Piwo „SatrAPA” zostało dodatkowo nachmielone pod koniec fermentacji, a „No PSZEcież” ma nieco więcej słodu zakwaszającego, dzięki czemu jest lekkie i sesyjne. Lekkość tych piw sprawia, że są idealne na letnie „przydomówki” – dodaje Nowaczyk. Piwa dostępne są w ofercie naszych marketów w całej Polsce od 19 lipca.

Sieć Duży Ben funkcjonuje na rynku od 2016 roku. W lipcu sieć świętowała otwarcie 50. placówki i wejście na Dolny Śląsk. Poza tym sklepy Dużego Bena dostępne są również w Wielkopolsce i województwie lubuskim.

Koncept ma w założeniu łączyć szeroką ofertę produktów alkoholowych w atrakcyjnych cenach z fachowym doradztwem. Przedsiębiorcy zainteresowani prowadzeniem sklepu Duży Ben mogą skorzystać z możliwości otwarcia sklepu w systemie franczyzowym lub agencyjnym.

Filmik prezentujący proces produkcji piwa „No PSZEcież” i „SatrAPA” można zobaczyć tutaj: https://youtu.be/am2HlBew-rs

 

               
                   

***

Duży Ben to innowacyjny format marketu alkoholowego, stworzony od podstaw przez Grupę Eurocash. Został zaprojektowany w myśl zasady one-stop-shop: każdy pojedynczy sklep pozwala zrealizować wszystkie misje zakupowe w kategorii – od wieczornego piwa po pracy, przez wyjątkowy prezenty, po zapasy na grill czy spotkanie ze znajomymi. Co więcej, Duży Ben łączy elementy, które dotychczas były charakterystyczne dla konkurencyjnych sposobów sprzedaży alkoholu: marketową szerokość asortymentu, zbliżone do dyskontowych ceny, fachowe doradztwo znane ze sklepów specjalistycznych i atrakcyjny system promocji, które wyróżniają sieć na rynku.

Koncept ten jest propozycją zarówno dla nowych, jak i obecnych Klientów Grupy Eurocash, którzy rozważają specjalizację w sprzedaży tej kategorii produktów. Duży Ben zapewnia m.in. wyposażenie sklepu, szyld oraz inne elementy wizualizacji wewnętrznej i zewnętrznej, a także wsparcie marketingowe, w tym cykliczne promocje, program lojalnościowy oraz nowoczesne narzędzia prowadzenia i kontroli biznesu.

Przystępując do sieci Duży Ben, przedsiębiorca zyskuje wsparcie i siłę zakupową Grupy Eurocash, posiadającej 20 lat doświadczenia w rozwijaniu sieci franczyzowych. Niezależne badania wskazują, że sprzedaż w sklepach własnych Duży Ben jest średnio o prawie 50% wyższa niż w innych sklepach alkoholowych, a w kategoriach wino czy whisky nawet kilkukrotnie wyższa.

Wniosek o otwarcie sklepu pod marką Duży Ben oraz więcej informacji o ofercie franczyzowej/agencyjnej sieci można znaleźć na stronie internetowej www.duzyben.pl/wspolpraca

***

Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów szybko zbywalnych produktów spożywczych, chemii gospodarczej, alkoholi i wyrobów tytoniowych. Oferuje także wsparcie marketingowe dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają około 15 tysięcy niezależnych sklepów działających pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben, a także Kontigo oraz Koliber

           

Podobne artykuły