Duży Ben otwiera 400. sklep

400. w Polsce i 50. w stolicy sklep sieci Duży Ben, należącej do Grupy Eurocash, już od piątku działa przy ul. Lanciego na warszawskim Ursynowie. Wraz z tą premierą mieszkańcy dzielnicy zyskali 45 mkw. nowoczesnej przestrzeni z bogatą ofertą ponad 1500 alkoholi, przekąsek, akcesoriów i usług dodatkowych. W planach są kolejne otwarcia, które sieć chce zrealizować jeszcze przed końcem roku.

Otwarcie 400. sklepu Duży Ben to symboliczny krok na drodze do realizacji zarówno planów sieci, jak i strategii Eurocash. W 2022 r. Grupa informowała, że ekspansja Dużego Bena zajmuje wysokie miejsce na liście jej celów biznesowych. Dane dotyczące nowych otwarć sklepów pod charakterystycznym, czerwonym szyldem z kapslem potwierdzają, że tę ambicję udaje się z powodzeniem realizować.

O otwarciu 300. sklepu we Wrocławiu, przy ul. Wojanowskiej informowaliśmy pod koniec ubiegłego roku. To znaczy, że w zaledwie 10 miesięcy Duży Ben otworzył aż 100 nowych placówek. To wzrost o 30 pp. w niecały rok. Wiele nowych punktów powstało w stolicy, w której bardzo szybko się rozwijamy – mówi Michał Florkiewicz, Dyrektor Generalny sieci Duży Ben.

Na stołeczny rynek sieć Duży Ben zawitała stosunkowo niedawno, bo w styczniu 2021 r. otworzyła pierwszy sklep przy ul. Klimczaka.

Warszawiacy zdecydowanie polubili nasz koncept. Obecnie prowadzimy w stolicy już 50 punktów i notujemy tu bardzo wysoki, na poziomie aż 88/100, wynik badania satysfakcji klientów Net Promoter Score. To wynik znacznie powyżej średniej dla sieci FMCG. Warszawscy klienci chętnie też korzystają z oferowanych przez nas usług dodatkowych – dodaje Michał Florkiewicz.

Dzięki współpracy z InPost i PointPack, w sklepach można już wysyłać i nadawać paczki. Ważną rolę w ekosystemie Dużego Bena tworzy też doskonale oceniana aplikacja mobilna, która daje klientom dostęp do programu lojalnościowego i najlepszych promocji.

To wszystko w połączeniu z gęstą siecią punktów w dużych metropoliach sprawia, że Duży Ben to dzisiaj sieć nie tylko zorientowana na klienta, ale i omnichannelowa, spełniająca komplet jego potrzeb niezależnie od lokalizacji i gustów. To też sieć z najszerszą obecnie ofertą w kategorii alkoholi, napojów i wyrobów tytoniowych w sklepach osiedlowych – podsumowuje Michał Florkiewicz.

Podobne artykuły