Kongres Przedsiębiorców Polskiego Handlu, organizowany co roku przez Akademię Umiejętności Eurocash, tym razem odbył się pod hasłem ,,Wyzwania zmieniającego się rynku. Wygrywamy wiedzą!”. Wydarzenie zgromadziło ponad 3600 uczestników – właścicieli i pracowników lokalnych sklepów współpracujących z Grupą, a na scenę wyszło aż 20 prelegentów.
W jaki sposób zmiany prawne i gospodarcze w Polsce i na świecie wpływają na funkcjonowanie małych oraz średnich przedsiębiorstw? Jak zmieniają się nawyki konsumenckie Polaków i co to oznacza dla lokalnych sklepów? W jaki sposób podnieść rentowność biznesu i wprowadzić sprawdzone strategie marketingowe? Na te i inne pytania odpowiedzieli eksperci w czterech blokach tematycznych, dostarczając praktycznej wiedzy z całego spektrum tematów istotnych dla przedsiębiorców. Prelegenci podzielili się również wskazówkami, w jaki sposób poszukiwać środków na finansowanie działalności oraz gdzie szukać oszczędności przy rosnących cenach energii elektrycznej i inflacji.
Spotkanie, które odbywa się od 2016 r., to dla właścicieli i pracowników lokalnych sklepów okazja do zainspirowania się i zapoznania z różnymi, wielowymiarowymi spojrzeniami na rynek i kwestię prowadzenia biznesu. Co roku spotkanie gromadzi znanych i cenionych prelegentów oraz kilkutysięczną widownię. Tegoroczny Kongres rozpoczął się wystąpieniem Prezesa Grupy Eurocash, Pawła Surówki, który szczegółowo przedstawił kluczowe kierunki nowej Strategii Grupy Eurocash na lata 2023-2025, a także Agaty Wrzecionowskiej-Dzierby, Dyrektor Akademii Umiejętności, która przedstawiła nowości w ofercie edukacyjnej AUE. Na scenie pojawili się również: dr hab. Aleksandra Przegalińska, prof. Jerzy Bralczyk, Marek Zuber, Paweł Tkaczyk, przedstawiciele NielsenIQ: Beata Kaczorek i Konrad Wacławik, Agnieszka Fedor i Sławomir Łuczak z kancelarii prawnej SK&S, Adam Wacławczyk z Deloitte Polska, Katarzyna Iwanoska, Mateusz Kusznierewicz, Justyna Święty-Ersetic i Aleksander Matusiński, Beata Pawlikowska, Michał Błoński, dr Joanna Heidtman oraz Szymon Kudła i Beata Kapcewicz.
– Kongres Przedsiębiorców Polskiego Handlu jest nie tylko najważniejszym tego typu wydarzeniem na rynku handlu niezależnego w Polsce, ale także jednym z kluczowych działań Akademii Umiejętności Eurocash. Wydarzenie co roku gromadzi tysiące uczestników, co utwierdza nas w przekonaniu, że przedsiębiorcy w Polsce chcą się rozwijać, zdobywać wiedzę i ulepszać swoje biznesy. Wydarzenie jest dedykowane wyłącznie naszym klientom – właścicielom sklepów zrzeszonych w sieciach współpracujących z Grupą, oraz partnerom Akademii Umiejętności Eurocash. Co więcej, udział jest dla nich bezpłatny. Akademia Umiejętności Eurocash powstała z myślą o edukowaniu i wspieraniu właścicieli lokalnych sklepów w Polsce i ich pracowników. Cieszymy się, że po tylu latach nasza oferta, którą stale rozwijamy, spotyka się z tak samo dużym zainteresowaniem – mówi Agata Wrzecionowska-Dzierba, Dyrektor Akademii Umiejętności Eurocash.
Akademia Umiejętności Eurocash już od 12 lat wspiera właścicieli sklepów detalicznych i ich pracowników w rozwijaniu wiedzy z zakresu m.in. zarządzania sklepem, standardów pracy i obsługi klienta. Misją AUE jest zapewnienie niezależnym przedsiębiorcom dostępu do najbardziej aktualnej wiedzy rynkowej, a także pomoc we wdrożeniu w swoich sklepach zaawansowanych technologii opracowanych przez Grupę Eurocash. Uczestnicy mogą korzystać z bogatej oferty kursów e-learningowych i webinarów zebranych na platformie edukacyjnej, praktycznych warsztatów szkoleniowych oraz studiów podyplomowych organizowanych we współpracy ze Szkołą Główną Handlową w Warszawie. Oferta AUE nieustannie się powiększa – jeszcze w tym roku uruchomiony zostanie kompleksowy program „Akademia Rentowności”, której celem jest utrzymanie opłacalności biznesów w wymagających warunkach gospodarczych.
Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją żywności i innych produktów szybkozbywalnych (FMCG). Spółka współpracuje z ponad 90 tys. klientów, z których aż 70 tys. stanowią niezależni przedsiębiorcy prowadzący lokalne sklepy detaliczne w całej Polsce, których Eurocash wspiera w obszarze dystrybucji, marketingu, nowych technologii i edukacji. Misją Grupy - od 26 lat jej istnienia na rynku - jest umacnianie i promowanie polskiej przedsiębiorczości oraz handlu niezależnego.
Grupa to również organizator znanych sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich takich jak: ABC, Groszek, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben. Firma, w oparciu o placówki franczyzowe i własne, rozwija Delikatesy Centrum – największą sieć supermarketów w Polsce.
Podobne artykuły