20.10.2022 11:56

Akademia Umiejętności Eurocash podsumowuje VI Kongres Przedsiębiorców Polskiego Handlu: aż 20 prelegentów i ponad 3600 uczestników

Kongres Przedsiębiorców Polskiego Handlu, organizowany co roku przez Akademię Umiejętności Eurocash, tym razem odbył się pod hasłem ,,Wyzwania zmieniającego się rynku. Wygrywamy wiedzą!”. Wydarzenie zgromadziło ponad 3600 uczestników – właścicieli i pracowników lokalnych sklepów współpracujących z Grupą, a na scenę wyszło aż 20 prelegentów.

W jaki sposób zmiany prawne i gospodarcze w Polsce i na świecie wpływają na funkcjonowanie małych oraz średnich przedsiębiorstw? Jak zmieniają się nawyki konsumenckie Polaków i co to oznacza dla lokalnych sklepów? W jaki sposób podnieść rentowność biznesu i wprowadzić sprawdzone strategie marketingowe? Na te i inne pytania odpowiedzieli eksperci w czterech blokach tematycznych, dostarczając praktycznej wiedzy z całego spektrum tematów istotnych dla przedsiębiorców. Prelegenci podzielili się również wskazówkami, w jaki sposób poszukiwać środków na finansowanie działalności oraz gdzie szukać oszczędności przy rosnących cenach energii elektrycznej i inflacji.

Spotkanie, które odbywa się od 2016 r., to dla właścicieli i pracowników lokalnych sklepów okazja do zainspirowania się i zapoznania z różnymi, wielowymiarowymi spojrzeniami na rynek i kwestię prowadzenia biznesu. Co roku spotkanie gromadzi znanych i cenionych prelegentów oraz kilkutysięczną widownię. Tegoroczny Kongres rozpoczął się wystąpieniem Prezesa Grupy Eurocash, Pawła Surówki, który szczegółowo przedstawił kluczowe kierunki nowej Strategii Grupy Eurocash na lata 2023-2025, a także Agaty Wrzecionowskiej-Dzierby, Dyrektor Akademii Umiejętności, która przedstawiła nowości w ofercie edukacyjnej AUE. Na scenie pojawili się również: dr hab. Aleksandra Przegalińska, prof. Jerzy Bralczyk, Marek Zuber, Paweł Tkaczyk, przedstawiciele NielsenIQ: Beata Kaczorek i Konrad Wacławik, Agnieszka Fedor i Sławomir Łuczak z kancelarii prawnej SK&S, Adam Wacławczyk z Deloitte Polska, Katarzyna Iwanoska, Mateusz Kusznierewicz, Justyna Święty-Ersetic i Aleksander Matusiński, Beata Pawlikowska, Michał Błoński, dr Joanna Heidtman oraz Szymon Kudła i Beata Kapcewicz.

Kongres Przedsiębiorców Polskiego Handlu jest nie tylko najważniejszym tego typu wydarzeniem na rynku handlu niezależnego w Polsce, ale także jednym z kluczowych działań Akademii Umiejętności Eurocash. Wydarzenie co roku gromadzi tysiące uczestników, co utwierdza nas w przekonaniu, że przedsiębiorcy w Polsce chcą się rozwijać, zdobywać wiedzę i ulepszać swoje biznesy. Wydarzenie jest dedykowane wyłącznie naszym klientom – właścicielom sklepów zrzeszonych w sieciach współpracujących z Grupą, oraz partnerom Akademii Umiejętności Eurocash. Co więcej, udział jest dla nich bezpłatny. Akademia Umiejętności Eurocash powstała z myślą o edukowaniu i wspieraniu właścicieli lokalnych sklepów w Polsce i ich pracowników. Cieszymy się, że po tylu latach nasza oferta, którą stale rozwijamy, spotyka się z tak samo dużym zainteresowaniem – mówi Agata Wrzecionowska-Dzierba, Dyrektor Akademii Umiejętności Eurocash.

Akademia Umiejętności Eurocash już od 12 lat wspiera właścicieli sklepów detalicznych i ich pracowników w rozwijaniu wiedzy z zakresu m.in. zarządzania sklepem, standardów pracy i obsługi klienta. Misją AUE jest zapewnienie niezależnym przedsiębiorcom dostępu do najbardziej aktualnej wiedzy rynkowej, a także pomoc we wdrożeniu w swoich sklepach zaawansowanych technologii opracowanych przez Grupę Eurocash. Uczestnicy mogą korzystać z bogatej oferty kursów e-learningowych i webinarów zebranych na platformie edukacyjnej, praktycznych warsztatów szkoleniowych oraz studiów podyplomowych organizowanych we współpracy ze Szkołą Główną Handlową w Warszawie. Oferta AUE nieustannie się powiększa – jeszcze w tym roku uruchomiony zostanie kompleksowy program „Akademia Rentowności”, której celem jest utrzymanie opłacalności biznesów w wymagających warunkach gospodarczych.

               
                   

Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją żywności i innych produktów szybkozbywalnych (FMCG). Spółka współpracuje z ponad 90 tys. klientów, z których aż 70 tys. stanowią niezależni przedsiębiorcy prowadzący lokalne sklepy detaliczne w całej Polsce, których Eurocash wspiera w obszarze dystrybucji, marketingu, nowych technologii i edukacji. Misją Grupy - od 26 lat jej istnienia na rynku - jest umacnianie i promowanie polskiej przedsiębiorczości oraz handlu niezależnego. 

Grupa to również organizator znanych sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich takich jak: ABC, Groszek, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben. Firma, w oparciu o placówki franczyzowe i własne, rozwija Delikatesy Centrum – największą sieć supermarketów w Polsce.

           

Podobne artykuły