Tegoroczny Kongres Rynku FMCG był dla Grupy Eurocash wyjątkowo udany. Grupa otrzymała na nim szereg nagród za swoją działalność, w tym przyznawaną po raz pierwszy nagrodę Retail Business Awards w kategorii: Anioł Biznesu za wsparcie polskich niezależnych przedsiębiorców. Oto uzasadnienie Jury dla nagrody: „To wyróżnienie dla firmy, która budując własną pozycję i siłę rynkową, robi to w oparciu o partnerskie relacje z partnerami biznesowymi, tak w obszarze sieci dystrybucji, jak i dostaw. To niezwykle istotne aby przedsiębiorcy rozumieli, że tylko poprzez wsparcie i tworzenie bardziej konkurencyjnych warunków dla franczyzobiorców i dostawców są w stanie osiągnąć prawdziwy sukces rynkowy”.
W ramach Retail Business Awards nagrodę w kategorii „Innowator gospodarczy” otrzymało Frisco.pl. Jury uznało Frisco.pl za firmę, która wprowadzając na rynek nowe rozwiązania, koncepty i standardy, przyczynia się do rozwoju innowacyjności polskiej gospodarki, a także tworzy bardziej przyjazną rzeczywistość dla konsumentów, dostawców i pracowników. W trakcie tegorocznego Kongresu wybrano również „Drogerie roku 2019”. Była to już 9. edycja tego konkursu. Do finału weszło łącznie 16 drogerii kosmetycznych. Wszystkie drogerie, które zgłosiły się do konkursu odwiedzili na zlecenie „Wiadomości Kosmetycznych” audytorzy firmy badawczej Modus. Weryfikacji poddano zarówno wygląd zewnętrzny placówek, ich czystość, wyposażenie, obsługę i udogodnienia dla klientów. Miło nam poinformować, że zwycięzcą w kategorii „Drogeria średniego formatu” została placówka Kontigo znajdująca się w CH Wola Park w Warszawie.
W trakcie Kongresu FMCG wręczono także nagrody w konkursie „Market roku”. Każdego roku do walki o ten tytuł staje kilkaset sklepów, zgłaszanych zarówno przez centrale sieci handlowych, jak i właścicieli poszczególnych placówek. Wszystkie markety, które stanęły w konkursowe szranki odwiedzili, na zlecenie „Wiadomości Handlowych”, audytorzy wspomnianej już wyżej firmy badawczej Modus. Audytorzy brali pod uwagę m.in. takie czynniki, jak wygląd zewnętrzny placówek, ich czystość, wyposażenie, jakość obsługi i udogodnienia dla klientów. Ostateczną decyzję podjęło 38 niezależnych, doświadczonych ekspertów wchodzących w skład Jury.
I tak w „Markecie roku” w kategorii „Małe i średnie sklepy spożywcze (do 250 m kw.) nagrodę otrzymały Delikatesy Centrum w miejscowości Korzenna. W kategorii „Najlepszy e-sklep” nagrodę otrzymało Frisco.pl.
Zdjęcie umieszczone powyżej zostało udostępnione przez portal Wiadomoscihandlowe.pl.
Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych oraz wsparciem marketingowym dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają ponad 14 tysięcy niezależnych sklepów działających pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep czy Gama.
Podobne artykuły