04.10.2018 12:00

Akademia Umiejętności Eurocash z certyfikatem ISO

Akademia Umiejętności Eurocash otrzymała certyfikat ISO „Realizacja usług szkoleniowo-rozwojowych oraz doradczych za pośrednictwem platformy edukacyjnej, konferencji, warsztatów, kursów oraz seminariów”. Uroczyste wręczenie certyfikatu miało miejsce w Łodzi podczas Kongresu Przedsiębiorców Polskiego Handlu – wydarzenia, które zgromadziło blisko 5 tysięcy przedsiębiorców prowadzących małoformatowe sklepy detaliczne oraz ich pracowników.

Akademia Umiejętności Eurocash to pierwszy w Polsce kompleksowy program podnoszenia kwalifikacji, skierowany do właścicieli i pracowników sklepów zrzeszonych w sieciach franczyzowych i partnerskich organizowanych przez Grupę Eurocash: abc, Delikatesy Centrum, Euro Sklep, Gama, Groszek oraz Lewiatan. Wśród korzyści płynących z posiadania certyfikatu są m.in. możliwości porównania funkcjonowania Akademii z innym firmami w oparciu o wspólny standard. To także zwiększenie wiarygodności na krajowym i zagranicznym rynku szkoleniowym oraz zapewnienie ciągłości działania organizacji edukacyjnej.

– Dla wszystkich uczestników ISO wiąże się z pewnością, że Akademia Umiejętności Eurocash ciągle doskonali swoje procesy nauczania, przez co zapewnia dostęp do wiedzy na najwyższym poziomie – komentuje Agata Wrzecionowska-Dzierba, menadżer Akademii Umiejętności Eurocash.

Przyznanie certyfikatu jakości zostało poprzedzone szczegółowym audytem sprawdzającym stopień wdrożenia systemu zarządzania jakością, który został przeprowadzony w ostatnich dniach sierpnia br. przez DEKRA Certification Sp. z o.o. Zbadano, czy Akademia Umiejętności Eurocash spełnia wymagania normy ISO 29990:2010. To standard dedykowany wyłącznie usługom edukacyjnym dla nieformalnego kształcenia i szkoleń. Audytorzy sprawdzali zarówno oferowane przez Akademię programy szkoleniowe, jak i kompetencje trenerów prowadzących zajęcia. Proces weryfikacji objął również sposób organizacji szkoleń, kursów i warsztatów.

– Ważnym elementem audytu była również weryfikacja sposobu oceniania wiedzy uczących się i ich poziom satysfakcji z udziału w szkoleniach. Opinie uczestników są dla nas bardzo istotne, ponieważ pozwalają doskonalić formuły zajęć, a także zdefiniować potrzeby kierunków kształcenia. Staramy się dostarczać wiedzę i wspierać rozwój naszych klientów i ich pracowników dokładnie w takim zakresie, jakiego potrzebują. W ten sposób realizujemy też misję i nadrzędny cel Grupy Eurocash, czyli zapewnienie konkurencyjności polskim niezależnym sklepom detalicznym – dodaje Agata Wrzecionowska-Dzierba.

Certyfikat przyznawany jest na trzy lata – w tym okresie co roku Akademia Umiejętności Eurocash będzie przechodzić audyt z zakresu skuteczności systemu zarządzania jakością.

 

 

 

 

 

 

 

***

 

Akademia Umiejętności Eurocash to największy w Polsce kompleksowy program edukacyjno-szkoleniowy wspierający polskie niezależne sklepy detaliczne zrzeszone w sieciach franczyzowych i partnerskich organizowanych przez Grupę Eurocash. W jej ramach właściciele i pracownicy sklepów mają dostęp do nowoczesnej platformy e-learningowej, warsztatów szkoleniowych i konferencji, dzięki którym mogą poszerzać swoją wiedzę z zakresu pracy i zarządzania sklepem spożywczym w oparciu o zmieniające się trendy konsumenckie.

 

Tylko w okresie od września 2017 r. do sierpnia 2018 r. w konferencjach i warsztatach Akademii wzięło udział łącznie 18 000 właścicieli i pracowników sklepów, a 14 000 osób skorzystało z platformy edukacyjnej.

 

Wśród inicjatyw Akademii było ponadto uruchomienie studiów podyplomowych z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem detalicznym we współpracy ze Szkołą Główną Handlową w Warszawie.

 

Więcej informacji: www.akademiaeurocash.com.pl

               
                   

Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych oraz wsparciem marketingowym dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają niemal 15 tysięcy niezależnych sklepów działających pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep czy Gama.

           

Podobne artykuły