Mam ten GEN!
Grupę Eurocash tworzą ludzie. I to właśnie na ludziach opiera się nowa kampania employer
brandingowa – „Mam ten Gen!”. Bohaterami kampanii jest 23 pracowników Grupy Eurocash,
którzy pracują w różnych jednostkach biznesowych, na różnych stanowiskach, mają różne
doświadczenie, ale łączy ich jedno – przedsiębiorczość.
W kampanii „Mam ten Gen!” przedstawiamy bohaterów, którzy nie tylko mają w sobie gen
przedsiębiorczości. Motywacja do rozwoju, odwaga, innowacyjność, wytrwałość w działaniu i
odpowiedzialność za innych to cechy, które uosabiają nasi bohaterowie.
Jak sami mówią, motywacja jest tym, co ich nakręca, chcą stale się rozwijać i wyznaczać
sobie nowe cele. Dzięki przestrzeni, którą daje im pracodawca mogą być odważni i nie boją
się podejmować ryzyka. Myślą kilka kroków w przód. Kreatywność w myśleniu o biznesie,
ciągłe ulepszanie i poszukiwanie nowych rozwiązań sprawa, że są innowacyjni. Nigdy się nie
poddają, a dzięki swojej wytrwałości konsekwentnie dążą do celu. Są również odpowiedzialni
za innych, a empatia i troska o innych nie są im obce. Wszystkie te cechy są zapisane w DNA
Grupy Eurocash, która ma już 25 lat doświadczenia w rozwijaniu przedsiębiorczości w Polsce.
A przed nami jeszcze kolejne 75 lat. Poznaj historie naszych pracowników i sprawdź dlaczego
warto być częścią Grupy Eurocash. Dowiedz się więcej na:
https://mamtengen.grupaeurocash.pl/