Wykorzystujemy pliki cookies do zapamiętania ustawień i preferencji użytkownika.
Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Jeśli się nie zgadzasz, możesz w swojej przeglądarce wyłączyć zgodę na ich przechowywanie.

Rozwój i Edukacja
W Grupie Eurocash

 

Eurocash wspiera rozwój sprzedaży produktów, które są kluczowe w budowaniu konkurencyjności partnerów biznesowych Grupy. Dynamicznie inwestuje w kategorie takie jak alkohole – wspierając sprzedaż win, piw oraz mocnych trunków poprzez nowoczesne modele zarządzania półką. Przedsiębiorcy otrzymują również dostęp do szerokiej gamy marek własnych oraz wysokiej jakości dań gotowych do spożycia.

Dowiedz się więcej

Akademia Umiejętności Eurocash

Akademia Umiejętności Eurocash to największy w Polsce kompleksowy program edukacyjno-szkoleniowy, który powstał w 2010 roku i wspiera polskie niezależne sklepy detaliczne zrzeszone
w sieciach franczyzowych i partnerskich Grupy Eurocash. Do tej pory z oferty Akademii Umiejętności skorzystało łącznie
ponad 62 tys. osób.

Dowiedz się więcej

 

Akademia Umiejętności Eurocash opiera się na 4 filarach edukacyjnych: platformie edukacyjnej, warsztatach, konferencjach i studiach podyplomowych. W ramach tych działań, właściciele i pracownicy sklepów korzystają ze szkoleń na platformie e-learningowej oraz biorą udział
w stacjonarnych warsztatach, konferencjach edukacyjnych czy studiach podyplomowych. Zdobywają tym samym kompleksową wiedzę
z zakresu m.in. zarządzania sklepem i personelem, standardów obsługi klienta czy pracy z wybranym asortymentem.

W warsztatach organizowanych przez Akademię
w ponad 70 miejscowościach w całej Polsce uczestniczyło dotąd już ponad 31 tys. osób. Szkolenia prowadzą trenerzy-praktycy, posiadający 20-letnie doświadczenie w handlu.

Doskonałym uzupełnieniem warsztatów są kursy multimedialne i e-learningowe, które znaleźć można na nowoczesnej, interaktywnej platformie edukacyjnej Akademii Umiejętności Eurocash. Dostępnych jest już ponad 70 kursów, w tym
11 w języku ukraińskim. Kursy dotyczą wszystkich obszarów funkcjonowania sklepu – od zarządzania finansami, personelem, działami świeżymi, po obsługę klienta i merchandising. 

Absolutną nowością w ofercie Akademii są kursy e-learningowe i artykuły eksperckie dotyczące sukcesji, której celem jest ochrona biznesu i majątku rodzinnego oraz skuteczne przekazanie sklepu następcom (dzieci, rodzina).

Celem trzeciego filaru Akademii Umiejętności Eurocash, czyli konferencji edukacyjnych jest poszerzenie wiedzy i zainspirowanie najnowocześniejszymi rozwiązaniami w handlu tysięcy właścicieli i pracowników sklepów. Dotychczas w konferencjach edukacyjnych Grupy Eurocash, m.in. w corocznym Kongresie Przedsiębiorców Polskiego Handlu, uczestniczyło ponad 18 tys. osób.

Od 2017 r. Akademia Umiejętności Eurocash prowadzi we współpracy ze Szkołą Główną Handlową pierwsze w Polsce studia podyplomowe dla właścicieli sklepów spożywczych: „Zarządzanie przedsiębiorstwem w handlu detalicznym”, w których wzięło udział już ponad 80 słuchaczy.

Od 2018 r. Akademia Umiejętności Eurocash działa z certyfikatem ISO 29990, który potwierdza najwyższą jakość i skuteczność oferty edukacyjnej Grupy Eurocash. Od tego roku Akademia poszerza także swój zakres działania o program szkoleń dla uczniów szkół zawodowych pod patronatem Ośrodka Rozwoju Edukacji.

W 2017 roku Akademia Umiejętności Eurocash
otrzymała nagrodę Hermesa Specjalnego.

Kapituła konkursu doceniła skalę działania, profesjonalizm,
wysoką jakość oferty oraz spersonalizowane podejście do klienta.

Herosi
Innowacyjności

Po sukcesie poprzednich edycji akcji z cyklu „Herosi” wystartowała kolejna odsłona, tym razem poświęcona innowacyjności. W tym roku zostaną nagrodzone 54 projekty, dzięki którym Przedsiębiorcy zrzeszeni w Grupie Eurocash będą mieli wprowadzić innowacyjną zmianę w swoich sklepach lub ich bliskiej okolicy.

Dowiedz się więcej

 

 

1 mln zł to łączna pula nagród, o którą będą mogli zawalczyć właściciele sklepów, w ramach „Herosów Innowacyjności”. Projekty będzie można zgłaszać w 3 kategoriach tematycznych:

  • ZMIENIAM ŚWIAT LOKALNIE to kategoria dla Przedsiębiorców angażujących się w życie lokalnej społeczności, którzy chcą rozwijać sklep i jego okolicę sklepu z myślą o swoich klientach. Ambasadorem kategorii jest Katarzyna Dowbor.

  • INWESTUJĘ W TECHNOLOGIĘ to kategoria dla Przedsiębiorców, którzy chcą wprowadzić zmiany technologiczne w swoim biznesie. Ambasadorem kategorii jest Zbigniew Urbański.

  • STAWIAM NA PRAKTYCZNE ROZWIĄZANIA to kategoria w ramach której przyjmujemy projekty usprawniające pracę w praktyczny sposób. Ambasadorem kategorii jest Przemysław Talkowski.

Innowacje to nie tylko najnowsze technologie, to rozwiązania, dzięki którym Przedsiębiorcy mogą rozwijać swoje sklepy, a Klienci czerpać jeszcze większą przyjemność z zakupów. Wierzymy, że tak jak w poprzednich latach, Przedsiębiorcy wykażą się dużą inicjatywą i kreatywnością w zgłaszaniu innowacyjnych projektów, które odmienią ich biznes, tak by był jeszcze bardziej przyjazny dla klientów oraz nich samych.

 

Blog

Grupa Eurocash wspiera niezależnych przedsiębiorców w każdym aspekcie współpracy – dba nie tylko o czynniki biznesowe, ale również rozwój i edukację właścicieli sklepów i ich pracowników. Aby zapewnić swoim partnerom łatwy dostęp do informacji o najnowszych trendach w handlu detalicznym, komentarzy ekspertów, prognoz rynkowych i przykładów najlepszych praktyk w branży, Eurocash stworzył kompleksową platformę internetową.


Dowiedz się więcej

WSPARCIE
MARKETINGOWE

Grupa Eurocash nieustannie pracuje nad tym,
aby niezależnym przedsiębiorcom zapewnić konkurencyjność względem hipermarketów, supermarketów i dyskontów. Niezależnie od wybranego modelu współpracy przedsiębiorcy otrzymują od Eurocash kompleksowe wsparcie marketingowe – od atrakcyjnych narzędzi promocji, po długoterminowe programy lojalnościowe.

 
 

Program stypendialny

Edukacja to jeden z głównych filarów działalności Eurocash – w jego ramach Grupa dba nie tylko o rozwój właścicieli sklepów i ich pracowników, ale również ich najbliższych. Poprzez program stypendialny skierowany do najzdolniejszych dzieci pracowników, franczyzobiorców i partnerów Grupy Eurocash, firma chce ułatwiać im zdobywanie wiedzy oraz rozwijanie talentów, niezależnie od dziedziny zainteresowań.

Dowiedz się więcej