Rozwój kategorii
Eurocash wspiera rozwój sprzedaży produktów, które są kluczowe w budowaniu konkurencyjności partnerów biznesowych Grupy. Dynamicznie inwestuje w kategorie takie jak alkohole – wspierając sprzedaż win, piw oraz mocnych trunków poprzez nowoczesne modele zarządzania półką. Przedsiębiorcy otrzymują również dostęp do szerokiej gamy marek własnych oraz wysokiej jakości dań gotowych do spożycia.
Faktoria Win – łatwiejszy dobór wina
półką win, który znaleźć można w sklepach w całej
Polsce. Sekcja powstała, aby ułatwić klientom
podjęcie decyzji podczas kupowania wina i zmienić
cały proces w przyjemność. Jako zaufany
producentów i wie jak smakują wszystkie
oferowane wina. W każdym sklepie z regałem
oznaczonym logo Faktorii Win szybko i łatwo
odnaleźć można wina podzielone na pięć kategorii:





pozwalają dostarczać na stoły Polaków świetnej
jakości wina na każdą kieszeń i okazję. Koncept został
wyróżniony przez ekspertów już w 2015 roku, gdy
Awards, którego jury doceniło to, jak nowy model
sprzedaży win odpowiada na potrzeby konsumentów,
wzmacniając tym samym wizerunek marki.
Chcesz wiedzieć więcej?
Promuj sprzedaż z innowacyjnym formatem Czas na Whisky
Czas na Whisky to koncept wspierający sprzedaż whisky w sklepach małoformatowych, który został wdrożony
w blisko 8 tysiącach lokalizacji w całej Polsce. Projekt daje właścicielom sklepów atrakcyjne rozwiązania z zakresu
zarządzania kategorią, które odpowiadają na coraz wyższą konsumpcję tego trunku w Polsce.
Dzięki doświadczeniu Eurocash Alkohole na półki sklepowe trafia starannie dobrany asortyment – potwierdzając,
że sklepy małoformatowe mogą oferować szeroką gamę whisky w przystępnej cenie.
- szeroka gama produktów w dobrych cenach
- atrakcyjna identyfikacja wizualna, która pozwala na wyróżnienie produktów
- promocja produktów w ramach kategorii
Chcesz wiedzieć więcej?
Grupa Eurocash oferuje
konkurencyjne marki własne.
Starannie rozszerzany asortyment marek
własnych uzupełnia ofertę sklepów Grupy
o produkty dobrej jakości dostępne
w najlepszych cenach, a także o konkurencyjne
artykuły z segmentu premium.