Korzystając ze tej strony internetowej, bez zmian konfiguracji przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookie w Twoim urządzeniu końcowym. Za pomocą plików cookie zbierane są informacje, które mogą stanowić dane osobowe. W takim wypadku są one przetwarzane w celach marketingowych, a także w celu poprawy jakości usług oraz w celach analitycznych. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookie. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o przysługujących Pani/Panu prawach, znajduje się w naszej Polityce Prywatności

Rozwój kategorii

 

Eurocash wspiera rozwój sprzedaży produktów, które są kluczowe w budowaniu konkurencyjności partnerów biznesowych Grupy. Dynamicznie inwestuje w kategorie takie jak alkohole – wspierając sprzedaż win, piw oraz mocnych trunków poprzez nowoczesne modele zarządzania półką. Przedsiębiorcy otrzymują również dostęp do szerokiej gamy marek własnych oraz wysokiej jakości dań gotowych do spożycia.

Faktoria Win – łatwiejszy dobór wina

Faktoria Win to innowacyjny format zarządzania
półką win, który znaleźć można w sklepach w całej
Polsce. Sekcja powstała, aby ułatwić klientom
podjęcie decyzji podczas kupowania wina i zmienić
cały proces w przyjemność. Jako zaufany
sprzedawca, Eurocash osobiście dociera do
producentów i wie jak smakują wszystkie
oferowane wina. W każdym sklepie z regałem
oznaczonym logo Faktorii Win szybko i łatwo
odnaleźć można wina podzielone na pięć kategorii:
na prezent
na randkę
do posiłku
relaks
z przyjaciółmi
Eksperci Faktorii Win, ich wiedza i kompetencje
pozwalają dostarczać na stoły Polaków świetnej
jakości wina na każdą kieszeń i okazję. Koncept został
wyróżniony przez ekspertów już w 2015 roku, gdy
Faktoria Win wygrała złotą nagrodę w konkursie Effie
Awards, którego jury doceniło to, jak nowy model
sprzedaży win odpowiada na potrzeby konsumentów,
wzmacniając tym samym wizerunek marki.

Promuj sprzedaż z innowacyjnym formatem Czas na Whisky

Czas na Whisky to koncept wspierający sprzedaż whisky w sklepach małoformatowych, który został wdrożony
w blisko 8 tysiącach lokalizacji w całej Polsce. Projekt daje właścicielom sklepów atrakcyjne rozwiązania z zakresu
zarządzania kategorią, które odpowiadają na coraz wyższą konsumpcję tego trunku w Polsce.

Dzięki doświadczeniu Eurocash Alkohole na półki sklepowe trafia starannie dobrany asortyment – potwierdzając,
że sklepy małoformatowe mogą oferować szeroką gamę whisky w przystępnej cenie.

  • szeroka gama produktów w dobrych cenach
  • atrakcyjna identyfikacja wizualna, która pozwala na wyróżnienie produktów
  • promocja produktów w ramach kategorii

Grupa Eurocash oferuje
konkurencyjne marki własne.

Starannie rozszerzany asortyment marek
własnych uzupełnia ofertę sklepów Grupy
o produkty dobrej jakości dostępne
w najlepszych cenach, a także o konkurencyjne
artykuły z segmentu premium.

Dowiedz się więcej