Naszym fundamentem są przedsiębiorcy prowadzący lokalne sklepy spożywcze

Od blisko 30 lat wspieramy lokalne sklepy i budujemy ich konkurencyjność. Aktywnie działamy na rzecz rozwoju handlu niezależnego.

Misją Grupy Eurocash jest...

umożliwienie przedsiębiorcom zaspokojenia potrzeb ich klientów oraz rozwoju własnego biznesu, zgodnie z najnowszymi trendami w handlu detalicznym. Dostarczamy im innowacyjne modele współpracy i efektywne narzędzia ułatwiające prowadzenie placówki handlowej. Dzięki nim lokalne sklepy z sukcesem mogą konkurować z największymi sieciami supermarketów oraz dyskontów.

Rośniemy razem!

Strategia Grupy Eurocash na lata 2023-2025

Grupa Eurocash to nie tylko wiodący polski dystrybutor hurtowy produktów FMCG, ale także organizator znanych sieci franczyzowych i partnerskich, partner technologiczny, a także właściciel największego marketu e-grocery w Polsce - Frisco.pl. By jeszcze lepiej wspierać przedsiębiorców, którzy od lat z nami współpracują, postawiliśmy na dalszy rozwój Grupy oparty na trzech filarach.

Filar I

Hurtownia
Omnichannel

Tworzymy największą platformę handlu B2B w Polsce. W tym celu integrujemy biznesy hurtowe Grupy Eurocash: Eurocash Cash&Carry, Eurocash Dystrybucja oraz Eurocash Serwis. Nasi klienci zyskują tym samym dostęp do najszerszej oferty produktów FMCG, produktów świeżych oraz wyrobów akcyzowych. Nowa organizacja hurtowa to dostęp do kilkudziesięciu tysięcy produktów w atrakcyjnych cenach w ramach jednej platformy eurocash.pl.

Przedsiębiorcy otrzymują możliwość wielokanałowego korzystania z naszej oferty hurtowej – poprzez platformę www, aplikację mobilną lub tradycyjną wizytę w stacjonarnej hurtowni. Sumujemy wszystkie zakupy niezależenie od sposobu kupowania, co przekłada się m.in. na większe rabaty i dodatkowe oferty.

Filar II

Platforma
Technologiczna

Grupa Eurocash wzmacnia konkurencyjność niezależnego handlu w oparciu o nowoczesne technologie. Dzięki temu każdy sklep będzie mógł zaoferować swoim klientom cyfrowe rozwiązania dostosowane do specyfiki każdej placówki.

W ramach drugiego filaru strategii kontynuujemy rozwój innowacyjnego, zintegrowanego systemu POS (Point of Sale) dla sklepów współpracujących z Grupą Eurocash. Ważnym elementem tego filaru jest także stworzenie programu lojalnościowego dla konsumentów, do którego zapraszamy wszystkie sieci zrzeszone w Grupie. Dzięki temu klienci sklepów będą mogli korzystać z atrakcyjnych ofert we wszystkich naszych sieciach, a przedsiębiorcy z nami współpracujący – docierać do szerszego grona klientów ze swoją ofertą. Stawiamy także na rozwijanie Frisco.pl – wiodącego marketu e-grocery w Polsce.

Filar III

Organizator sieci franczyzowych i partnerskich

Inwestujemy w rozwój zrzeszonych z nami marek, by uczynić je maksymalnie atrakcyjnymi dla konsumentów, a co za tym idzie – także dla naszych dotychczasowych i potencjalnych franczyzobiorców i partnerów.

Naszym celem jest dalsze powiększanie sieci franczyzowych i partnerskich – nawet o kilkaset sklepów rocznie oraz zwiększenie ich konkurencyjności poprzez redukcję różnic cenowych w stosunku do dyskontów.

Zapoznaj się ze Strategią Grupy
Eurocash na lata 2023-2025

Zobacz prezentację