Wykorzystujemy pliki cookies do zapamiętania ustawień i preferencji użytkownika.
Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Jeśli się nie zgadzasz, możesz w swojej przeglądarce wyłączyć zgodę na ich przechowywanie.

Poznaj

Grupę Eurocash

i korzyści wynikające
ze współpracy

GRUPA EUROCASH
MECENASEM
PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

W POLSCE

Od ponad 20 lat wspieramy niezależnych przedsiębiorców w Polsce. Zapewniamy im innowacyjne modele współpracy i efektywne narzędzia wspierające biznes. Dzięki temu prowadzone przez nich sklepy mogą konkurować
z sieciami hipermarketów, supermarketów oraz dyskontów. To właściciele lokalnych sklepów są
w centrum naszej działalności, a naszą misją jest umożliwienie im zaspokojenia potrzeb swoich klientów i rozwoju własnego biznesu zgodnie
z najnowszymi trendami w handlu detalicznym.

WIODĄCY DYSTRYBUTOR
FMCG W POLSCE

Jesteśmy największą polską firmą, która zajmuje się hurtową dystrybucją szybko zbywalnych produktów spożywczych, chemii gospodarczej, alkoholi
i wyrobów tytoniowych oraz wsparciem marketingowym dla niezależnych sklepów w kraju. Łącząc nasze doświadczenie biznesowe
z przedsiębiorczością właścicieli lokalnych sklepów oraz zaangażowaniem pracowników Grupy Eurocash, stawiamy sobie za cel osiągnięcie pozycji wiodącego dystrybutora FMCG w Polsce.

HISTORIA
GRUPY EUROCASH

Wsparcie niezależnych przedsiębiorców w Polsce od zawsze znajduje się w sercu działalności Grupy Eurocash. W 2003 roku Luis Amaral – Dyrektor Generalny Jeronimo Martins w Polsce do 1999 roku – wraz z grupą współpracowników podjął decyzję
o wykupie menedżerskim sieci hurtowni Cash&Carry Eurocash od jej ówczesnego właściciela – Jeronimo Martins. Zespół dostrzegł, że gdy rynek rozwija się
w kierunku sklepów wielkopowierzchniowych, w tym dyskontów, z trudnościami mierzą się właściciele małoformatowych sklepów. Aby zapewnić im konkurencyjność względem największych sieci, Eurocash zwiększał atrakcyjność swojej oferty hurtowej i rozwijał nowe modele współpracy
z właścicielami lokalnych sklepów, wierząc, że handel niezależny jest przyszłością rynku w Polsce.

Obrana strategia wkrótce zaczęła przynosić wymierne korzyści – już w 2004 roku firma odnotowała zysk, a w kwietniu 2005 roku Eurocash S.A. zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych. Kolejne lata działalności to stabilny
i zrównoważony rozwój firmy.

KAMIENIE MILOWE W HISTORII 
GRUPY EUROCASH

1995

Wykupienie hurtowni Cash&Carry
Elektromis przez Jeronimo Martins

2003

Wykup menedżerski Eurocash
od Jeronimo Martins

2005

Debiut na Giełdzie
Papierów Wartościowych

2006

Przyłączenie Delikatesów
​Centrum oraz KDWT

2007

Przyłączenie 
​PayUp (49% akcji)

2008

Przyłączenie
McLane Polska

2009

Przyłączenie
Batna

2010

Przyłączenie
Premium Distributors

2011

Przyłączenie PolCater
oraz Tradis

2013

Przyłączenie Noban
oraz Dziembor

2014

Połączenie z Service FMCG,
przyłączenie Inmedio (51% udziałów),
PayUp (100% akcji) i frisco.pl (44% akcji)

2016

Przyłączenie Rogala (50% udziałów),
FHC-2 (50% udziałów)
oraz PDA (100% udziałów)

2017

Przyłączenie
Eko Holiding

2018

Przyłączenie Mila,
sprzedaż PayUp