Korzystając ze tej strony internetowej, bez zmian konfiguracji przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookie w Twoim urządzeniu końcowym. Za pomocą plików cookie zbierane są informacje, które mogą stanowić dane osobowe. W takim wypadku są one przetwarzane w celach marketingowych, a także w celu poprawy jakości usług oraz w celach analitycznych. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookie. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o przysługujących Pani/Panu prawach, znajduje się w naszej Polityce Prywatności
PSH Lewiatan wspiera i edukuje

PSH Lewiatan wspiera i edukuje

W marcu wystartowały dwie nowe inicjatywy PSH Lewiatan. Pierwsza z nich „Urodzeni Przedsiębiorcy” skierowana jest do aktywnych osób, które prowadzą działalność gospodarczą lub chciałyby spróbować pracy na własny rachunek. Istotą projektu jest docenienie polskich przedsiębiorców i pokazanie, że własny biznes to ciekawy sposób na życie i dla wielu Polaków właściwa ścieżka rozwoju. Akcja ma promować przedsiębiorczość, inspirować do jej rozwoju oraz kształtować pozytywny wizerunek właścicieli lokalnych sklepów.

 

„Urodzeni Przedsiębiorcy” to inicjatywa edukacyjna, w której można znaleźć wiedzę, wsparcie i odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania dotyczące obecnych wyzwań gospodarczych, jak również skorzystać z doświadczenia innych przedsiębiorców, w szczególności zainteresowanych wspólnym tworzeniem i rozwijaniem niezależnego handlu. W ramach akcji powstała strona internetowa oraz prowadzona jest komunikacja na FB. Przeprowadzony zostanie również cykl webinarów edukacyjnych otwartych dla wszystkich zainteresowanych przedsiębiorców. Merytorycznie inicjatywę wspiera Rada Programowa, w skład której wchodzą eksperci z Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości, Fundacji Firmy Rodzinne, Instytutu Biznesu Rodzinnego oraz z Uniwersytetu SWPS i Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie.

 

Druga inicjatywa PSH Lewiatan skierowana jest do klientów sieci. „Lewiatanki. Przyjaciele z sąsiedztwa”, bo o niej mowa, to największa w historii sieci akcja konsumencka, której bohaterami jest paczka przyjaciół, mieszkańców Lewiatankowa, którzy pełnią ważne funkcje społeczne. Jest wśród nich lew Olek - pasjonat zdrowego odżywiania, który uczy najmłodszych by nie jedli byle czego. Papuga Pola to trenerka sportów ekstremalnych, propagatorka aktywnego trybu życia. Z nią nie ma siedzenia na kanapie. Jest też niedźwiadek Maniek - policjant i strażak, który niesie pomoc potrzebującym o każdej porze dnia i nocy, a także dbająca o czystość środowiska żyrafa Beti.  Akcja nie tylko bawi, ale i uczy najmłodszych tego jak ważne są wzajemne relacje i dbałość o ekologiczny i zdrowy styl życia.

 

Akcję uzupełniają książka, kolorowanki oraz gry edukacyjne, wykorzystujące aplikację mobilną
z rozszerzoną rzeczywistością. Skanując ilustracje na kartkach książki, można zobaczyć animowane postacie, a nawet obejrzeć pokolorowany obrazek w wersji trójwymiarowej. Co więcej, zbliżając telefon do maskotki, użytkownik uzyska poradę dnia. Skanując zaś obrazy na promocyjnych produktach z oferty Lewiatana – zobaczy, jak ożywa postać przedstawioną na opakowaniu. Wkrótce w sprzedaży pojawi się również interaktywna kolorowanka oraz kolekcja 6 rodzajów mini puzzli firmy Trefl z bohaterami z Lewiatankowa. Akcja cieszy dużym powodzeniem wśród klientów PSH Lewiatan