Korzystając ze tej strony internetowej, bez zmian konfiguracji przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookie w Twoim urządzeniu końcowym. Za pomocą plików cookie zbierane są informacje, które mogą stanowić dane osobowe. W takim wypadku są one przetwarzane w celach marketingowych, a także w celu poprawy jakości usług oraz w celach analitycznych. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookie. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o przysługujących Pani/Panu prawach, znajduje się w naszej Polityce Prywatności
Młodzi ludzie to przyszłość przedsiębiorczości. Rusza startupowy konkurs Herosi na Starcie od Grupy Eurocash!

Młodzi ludzie to przyszłość przedsiębiorczości. Rusza startupowy konkurs Herosi na Starcie od Grupy Eurocash!

Czy znasz młodego człowieka, którego głowa aż pęka od pomysłów na biznes? Może to Twoja córka lub syn koleżanki? Albo kuzyn, który właśnie studiuje i szuka sposobu na równoległe rozwinięcie swojego biznesu? Niezależnie od tego, kto właśnie przyszedł Ci do głowy, koniecznie powiedz mu o konkursie Herosi na Start, organizowanym przez Grupę Eurocash. Projekt, przeznaczony dla uczestników w wieku 16-26 lat jest doskonałą okazją nie tylko na pozyskanie finansowania pomysłu na biznes, ale i na zdobycie bezcennego doświadczenia oraz wiedzy w zakresie rozwijania własnej  firmy.

Już od 26 lat Grupa Eurocash wspiera przedsiębiorców w Polsce na każdym etapie rozwoju ich działalności, również tych początkujących. Wierzymy, że każdy z nas posiada w sobie przedsiębiorczy potencjał, tzw. Gen Przedsiębiorczości – wystarczy go tylko odkryć. W tym właśnie chcemy pomóc młodym ludziom, pełnym ambicji i zapału do działaniu. Dlatego, już po raz drugi organizujemy konkurs Herosi na Starcie, który ruszył z początkiem czerwca.

Już teraz uczestnicy mogą zgłosić swój pomysł na innowacyjny biznes na stronie:  https://herosi.akademiaeurocash.com.pl/ i powalczyć zarówno o nagrody finansowe, jak i pozyskanie od Grupy Eurocash realnego wsparcia we wdrożeniu go w życie! Handel detaliczny to branża, w której zawsze znajdzie się miejsce na nieszablonowe rozwiązania i innowacyjne pomysły. Dlatego jesteśmy otwarci na propozycje młodego pokolenia!

Przedsiębiorczy, znaczy…

W tegorocznej edycji walka o nagrody będzie się toczyć w kategoriach odzwierciedlających 5 cech, które powinien w sobie rozwijać każdy przedsiębiorca, tożsamych z grupami konkursowymi w „dorosłej” edycji projektu Herosi Polskiej Przedsiębiorczości. Należą do nich:

  • odwaga biznesowa,
  • motywacja do rozwoju,
  • innowacyjność,
  • wytrwałość w działaniu
  • odpowiedzialność za innych.

Uczestnicy będą mogli rozwijać przedsiębiorcze cechy w toku warsztatów, gdzie nauczą się tworzyć biznesplan i przekonująco prezentować go przed potencjalnymi inwestorami, a także programu mentoringowego. Co ciekawe, mentorami w poszczególnych kategoriach będą przedsiębiorcy współpracujący z Grupą Eurocash! Podzielą się oni z uczestnikami swoją wiedzą, doświadczeniem i doradzą im w praktyczny sposób, jak z sukcesem wcielić w życie swój pomysł na projekt biznesowy. Dzięki tak silnemu wsparciu merytorycznemu uczestnicy będą mogli kompetencje, które w niedalekiej przyszłości pomogą im odnieść rynkowy sukces.

Wartościowe pomysły, atrakcyjne nagrody

Tegoroczna pula nagród konkursu to aż 75 000 zł. Co się na nią składa? Po pierwsze, 15 zespołów, które pomyślnie przejdzie przez etap zgłoszeniowy, a potem szkoleniowy, zaprezentuje swoje pomysły przed jury na tzw. „Demo Day”. To właśnie wśród finalistów zostanie rozdane 10 nagród głównych – po jednej w każdej z pięciu kategorii, osobno w obu grupach wiekowych. Każda nagroda, przyznawana w oparciu o ocenę jury i mentora, to aż 5 000 zł.

Dodatkowo uczestnik, którego pomysł zbierze najwięcej reakcji w mediach społecznościowych, wygra nagrodę publiczności o tej samej wartości.

To jednak wciąż nie wszystko. W tym roku wszyscy uczestnicy mają szansę na zdobycie wyjątkowej nagrody specjalnej, w wysokości aż 20 000 zł, przyznawanej przez samego Prezesa Grupy Eurocash – Luisa Amarala! Wyróżnienie to może trafić do najciekawszego pomysłu biznesowego, który wyraźnie odznaczy się na tle innych. Dodatkowo, jeżeli jakiś koncept będzie wpisywał się w obszary działalności Grupy, ma szansę na wdrożenie w ramach firmy i dodatkowe dofinansowanie.

Nagroda specjalna Prezesa Grupy Eurocash oraz nagroda publiczności są przyznawane niezależnie od nagród w kategoriach. Podsumowując, pojedynczy pomysł zgłoszony do konkursu ma szansę na wygranie nawet 30 000 zł i implementację w ramach Grupy Eurocash.

Video o konkursie możesz obejrzeć tutaj. 

 

Warto? Warto!

Udział w konkursie może otworzyć przed uczestnikami drogę do rynkowego sukcesu, ale przede wszystkim – wzbogacić ich w niepowtarzalne doświadczenia i… środki finansowe. Dlatego, gorąco zachęcamy do pomyślenia o osobie, której warto podesłać informacje o konkursie. Może to młoda osoba z rodziny lub pociecha znajomych ma szansę na zostanie kolejnym przedsiębiorcą sukcesu?

Szczegółowy przebieg zgłoszeń, opis kolejnych etapów konkursowych oraz regulamin znajduje się na stronie herosi.akademiaeurocash.com.pl.

 

152 Stypendystów! 20 września poznaliśmy finalistów Programu Stypendialnego Fundacji Eurocash na rok 2019/2020
152 Stypendystów! 20 września poznaliśmy finalistów Programu Stypendialnego Fundacji Eurocash na rok 2019/2020
27-10-2019

Od połowy czerwca do 31 lipca br., dzieci pracowników Grupy Eurocash, a  oraz dzieci personelu zatrudnionego w sklepach franczyzowych Grupy Eurocash, mogły zgłaszać swój udział w nowej edycji Programu „Spełniaj Marzenia”. W tym roku napłynęło 560 zgłoszeń! To już siódma edycja Programu Stypendial...

Czytaj więcej →
Ile kosztuje nas czas spędzony na zakupach w hipermarkecie a ile w sklepie osiedlowym?
Ile kosztuje nas czas spędzony na zakupach w hipermarkecie a ile w sklepie osiedlowym?
29-01-2019

Od momentu, w którym w Polsce, na wzór zachodniej Europy zaczęły powstawać zlokalizowane na obrzeżach miast wielkopowierzchniowe sklepy, w powszechnej świadomości utarł się pogląd, że zakupy robione w takiej hiper placówce handlowej są tanie. Często bowiem można w tych sklepach „upolować” promocję n...

Czytaj więcej →
Motywacja pracowników w sklepie – jak ją wzbudzić i podtrzymywać?
Motywacja pracowników w sklepie – jak ją wzbudzić i podtrzymywać?
04-12-2020

Motywacja to podstawa w pracy, bez niej trudno wyobrazić sobie sumienne wykonywanie obowiązków. Przedsiębiorcy od zawsze zastanawiają się, w jaki sposób wzmocnić postawy pracowników, by podnieść jakość i efektywność pracy swojej załogi. Oto kilka wskazówek, jak wzbudzić i podtrzymać motywację do pra...

Czytaj więcej →

Chcesz wiedzieć więcej?

×

Witaj!
Chcesz być na bieżąco?

Zostaw adres mailowy, raz w miesiącu będziemy Cię informować co nowego słychać w świecie handlu!

Uzupełnienie powyższego pola stanowi zgodę na otrzymywanie od Eurocash S.A. z siedzibą w Komornikach newslettera zawierającego treści marketingowe dotyczące Eurocash S.A. oraz spółek z Grupy Kapitałowej Eurocash.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Eurocash S.A. z siedzibą w Komornikach, ul. Wiśniowa 11, 62-052 Komorniki. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, a także w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora.W razie wyrażenia stosownej zgody Pani/Pana dane będą przetwarzane także w celu kierowania do Pani/Panna treści marketingowych w wybranej formie. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Pani/Panu prawach, znajduje się w Polityce Prywatności.

Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę mogę odwołać poprzez wiadomość na adres: Marketing.Grupy@eurocash.pl