#HerosiCodzienności – nowa odsłona kampanii o tym, jak wyjątkowy jest handel niezależny

#HerosiCodzienności – nowa odsłona kampanii o tym, jak wyjątkowy jest handel niezależny

Grupa Eurocash wystartowała właśnie z kolejną odsłoną kampanii społecznej „Herosi Codzienności”. Akcja ma pokazać rolę i znaczenie lokalnych sklepów „tuż za rogiem” i zachęcić Polaków do robienia w nich codziennych zakupów.

Co wyróżnia osiedlowe sklepy, zarówno te działające w ramach sieci jak i poza nimi prowadzone przez przedsiębiorców? W czym biją na głowę dyskonty? Oto kilka mocnych stronach lokalnych sklepów, o których mówi kampania „Herosi Codzienności”.

1. Wyjątkowe relacje z klientami

Niezależne sklepy spożywcze i ich obsługa jak nikt potrafią zadbać o swoich klientów. Znają ich oraz ich potrzeby i upodobania. Potrafią doradzić w wyborze, sprowadzić potrzebne produkty, których nie ma na stałe w ofercie czy nawet kredytować zakupy, gdy stały i dobrze znany klient zapomni portfela. Nic więc dziwnego, że takie sklepy mają lojalnych konsumentów, którzy odwiedzają je stale i robią w nich zarówno codzienne, jak i świąteczne zakupy. Przyciąga ich bowiem swobodna i życzliwa atmosfera oraz poczucie wspólnotowości.

2. Po sąsiedzku

Bliskość sklepu – to, że jest obok lub po drodze do domu – to gwarancja bezpieczeństwa i wygody zakupów. To, że można je zrobić szybko, bez kolejek, często wtedy, gdy inne sklepy są nieczynne np. w niedziele czy późniejszym wieczorem.

3. Mały może coraz więcej

Niektórym lokalne zakupy kojarzą się z wyższą ceną i małym wyborem. Nic bardziej mylnego – te czasy już minęły. Niezależne sklepy mają dostęp do wielu różnych dostawców i rzadko związane są z markami umowami na wyłączność. A dzięki takim inicjatywom, jak ranking „Równi w Biznesie” zainicjowanej prze Grupę Eurocash i Polską Izbę Handlu, producenci żywności coraz częściej mają dla małych biznesów takie same cenniki, jak dla dużych sieci spożywczych.

4. Gwarancja pierwszej świeżości

Za jakość, świeżość i różnorodność produktów w niezależnym sklepie odpowiada jego właściciel. Ręczy za to nazwiskiem i zaufaniem swoich klientów. Nic więc dziwnego, że takie sklepy przodują w dostarczaniu towarów od lokalnych producentów i promują regionalnych wytwórców. W tej kategorii deklasują sklepy centralnie zarządzane.

Kampania „Herosi Codzienności” miała swoją pierwszą odsłonę już w marcu tego roku, w trakcie pierwszej fali epidemii koronawirusa. W ramach aktualnej odsłony kampanii, Grupa Eurocash stworzyła m.in. film prezentujący wyjątkowość relacji, jakie tworzą się między konsumentami a osobami pracującymi w sklepach „tuż za rogiem”. Film można zobaczyć TUTAJ.

Zachęcamy wszystkich do zaangażowania się w tę kampanię np. poprzez udostępnienie linku do filmu na swoich kanałach społecznościowych. Naszym celem jest pokazać konsumentom w całej Polsce zalety sklepów niezależnych oraz to, jak ważną rolę pełnią one w swoich lokalnych społecznościach.

Dołączcie do nas!

Przewodnik po Tarczy antykryzysowej – dofinansowanie części wynagrodzeń i należnych składek
Przewodnik po Tarczy antykryzysowej – dofinansowanie części wynagrodzeń i należnych składek
06-05-2020

Przewodnik po Tarczy antykryzysowej – dofinansowanie części wynagrodzeń i należnych składek Tarcza antykryzysowa, czyli rządowy program pomocy przedsiębiorcom w trakcie epidemii COVID-19, obejmuje wiele form wsparcia. Na naszym blogu publikujemy artykuły na temat tych różnych rozwiązań: dof...

Czytaj więcej →
Najlepsze innowacje nagrodzone – poznaj zwycięzców konkursu Herosi na Starcie!
Najlepsze innowacje nagrodzone – poznaj zwycięzców konkursu Herosi na Starcie!
22-06-2020

Znaczenie innowacji w biznesie Innowacja w biznesie rozumiana jest jako nowa wartość, zmiana lub całkowicie nowa jakość mająca zastosowanie w działalności gospodarczej. Często ściśle wiążąca się z wykorzystaniem nowych technologii. Ekonomiści podkreślają, że wdrażanie innowacji poprawia konkur...

Czytaj więcej →
Faktoria Win prekursorem sprzedaży wina w małych sklepach.  Polacy przekonali się do wina
Faktoria Win prekursorem sprzedaży wina w małych sklepach. Polacy przekonali się do wina
02-09-2019

Zmieniają się nasze upodobania kulinarne. Poszukujemy nowych aromatów, chętnie eksperymentując z nowymi smakami.  Na popularności zyskują egzotyczne kuchnie i programy kulinarne. Ten sam proces obserwujemy na rynku sprzedaży alkoholi. Zauważalne jest odchodzenie od alkoholi wysokoprocentowych, a wię...

Czytaj więcej →

Chcesz wiedzieć więcej?

×

Witaj!
Chcesz być na bieżąco?

Zostaw adres mailowy, raz w miesiącu będziemy Cię informować co nowego słychać w świecie handlu!

Uzupełnienie powyższego pola stanowi zgodę na otrzymywanie od Eurocash S.A. z siedzibą w Komornikach newslettera zawierającego treści marketingowe dotyczące Eurocash S.A. oraz spółek z Grupy Kapitałowej Eurocash.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Eurocash S.A. z siedzibą w Komornikach, ul. Wiśniowa 11, 62-052 Komorniki. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, a także w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora.W razie wyrażenia stosownej zgody Pani/Pana dane będą przetwarzane także w celu kierowania do Pani/Panna treści marketingowych w wybranej formie. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Pani/Panu prawach, znajduje się w Polityce Prywatności.

Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę mogę odwołać poprzez wiadomość na adres: Marketing.Grupy@eurocash.pl